Skip to main content

بگذار این فارسها دلشان با

بگذار این فارسها دلشان با
Anonymous

بگذار این فارسها دلشان با کوروش و تاریخ خوش باشد ضرری به ما نمی زند مهم این است که:
تبریز توسعه یافته ترین شهر ایران و شهر بی افغانی است ( ورود و اشتغال مهاجر افغان و عراقی به آذربایجان و اردبیل و زنجان در سالهایی که جان و مال و ناموس و فرصتهای شغلی شهرهای فارسی به تاراج مهاجران عراقی و افغانی و پاکستانی می رفت ممنوع بوده و هست. یکی از این کوروشیان و رستمیان جرات اعتراض ندارد!) پاسارگار شهر کوروش در استان فارس بنا به آمار رسمی یک چهارم جمعیتش مهاجران خارجی هستند! اولاد کوروش هر چه داد و فغان از دست افغان سر می دهند حرفشان خریداری ندارد و توان خلاصی ندارند!
اینها به افغانستان دارند باج می دهند اما دلخوش به کورش و داریوش و نقاشیهای سرزمین وسیع هخامنش هستند( بندر چابهار را دادند تا افغانسان راه به دریا داشته باشد! اینها هنوز دغدغه اینرا دارند که روسها می خواهند از راه ایران به آبهای گرم

برسند اما خودشان راه افاغنه را باز کردند صدای اعتراض یک نفرشان درنیامد)
همین چند روز پیش برای بار چند هزارم در خبرها آمد که یک مهاجر افغانی بعد دو هفته از ورود غیر قانونی بخاطر 3 بار تجاوز به یک زن تهرونی اصیل پارسی دستگیر شد! ناموسشان را از زیر دست و پای یک عده مهاجر از عقبمانده ترین کشور جهان نمی توانند جمع کنند لاف می زندد که کوروش چنین بود و داریوش چنان و رستم یلی بود در سیستان( که البته این سیستان منظور جنوب افگانستان فعلی هست که الان در اشغال افغانهای عربتبار پشتوهست که از مناتطق قبیله ای پاکستان در زمان صفویه به منطقه آمدند و مزار گندم را به مزارع خشخاش تبدیل کردند البته بعد فراری دادن سیستانیها!)