Skip to main content

منم بابک خرمدین ازآذربایجان :

منم بابک خرمدین ازآذربایجان :
Anonymous

منم بابک خرمدین ازآذربایجان : قابله توجه جناب خوشبین ان سنگ که حجر السود نامیده میشود نماد زهدان است حکایت از فلسفه زن خدای دارد یعنی فرهنگ ایران را تمامی منطقه فرهنگ ایران داشتند.جان آدمی چه سیاه سفید زن مرد این قبیله آن قبیله حتی جان دشمن مقدس بوده یکی از سمبل و نماد هایش گاو بوده که در آپادانا تخت جمشید دیده میشود. متضاد آن که درنده و پلید بوده گرگ است واژه "درد" جان آزری از دندان گرگ دریدن میاید با غبار زدای از تمامه کشور های منطقه حتی خود حجاز تمامی کشور های آزاد شده روسیه ملعون فرهنگ زن خدای ایران را خواهید دید کورش کبیر محصول این فرهنگ است که در منشور {کتیبه کوروش} مشهود است. کل مرسم حج بر گرفته از این و آن است که حتی محمد رسول الله تازی بخاطر اقتصادی ان را تعطیل نکرد و گفت که شیطان در گوش او گفته به عبارتی آیه های شیطانی .

برای مثال کپی برداری طواف کعبه را از بودیست ها گرفته اند آنها به راست میگردند مسلمانان به چپ . تسبیح که در دست میگردانند از بودیست هاست. حتی دشمنی محمد رسوله الله تازی با فرهنگ سکولار "زنخدای ایران و زایش " الله را" صمد می خواند یعنی شتر نازا" و سوره فاتحه که در نماز های پنج گانه تکرار میکنند لم یلد و لم یولد و و و یعنی نزایده و نخواهد زایید. حتی نام ما ه های سال نشان از تمدن والای گذشته دارد که در مجاورت تمدن منطقه ایران ماه های کشتار ممنوع داشته که نام های ان هنوز مشهود است . محرم و صفر و رجب .
اما وقتی میترا سمبول قربانی خونی سر و کله اش پیدا میشود ریختن خون امری عادی میشود تندیس میترا در حال کشتن گاو که سمبل مقدس بودن جان است را میتوان در موزه های دانمارک و صدها تصویر دیگر دید که با چاقو گلوی گو را میبرد و از ریختن خون گاو بر روی زمین گندم میروید به عبارتی برکت میدهد و میشود عید قربان مسلمانان و خون و خون ریزی همچنان ادامه دارد و ایدولوژی ترکان است با سمبل گرگ . با از بین رفتن فرهنگ و فلسفه جان مقدس ایران باستان مدنیت براه دیگری سوق داده میشود ادیان خون ریز دوره به دوره وارد صحنه اجتمای میشود یهودیت, یونانیان ,مسیحیت , اسلام ورژن تازه یهودیت. قا بل توجه کم دانایان ترک نام ایران با ر فرهنگی دا شته و دارد ایران مفهوم ناسیونالیسم ساخت انگلیس نیست . حال متضاد فرهنگ زن خدای , آلت پرستی هم متداول میشود و زایش را آلت مردانه را میداند اگر توجه کنید تایلند معابد بسیاری دارد با تندیس های بزرگ آلت مردانه. جالب است خواندن سفرنامه ابن فضلان که به سرزمین ترکان سفر کرده بود گروهی از ترکان الت تناسلی مردانه را خدای خود می دانستند. در مقابل ان سجده کرده و می پرستیدند . ترکان نیاکان خود را گرگ زاده می دانستند.. فردوسی از جادوگران و جادوی ترکان هم سخن گفته است. . کلمه ایل هم به معنای جمع قبیله های ترک و غیر ترک است. همین آلت تناسلی مردانه را با چوب میتراشیدند و آویزه گردن میکردند . صحبت از فرهنگ والای ایران همانند آ ن است که لیوانی را در زیر آبشار فرهنگ ایران پر کنیم قطره ابی میشود در لیوان .فرهنگ پیشا زرتشت ایران دنیای دیگری است نه این بر بریت و ترکتازی که تمامه دنیا در آتش ان میسوزند.
بدانید و آگاه باشید آذربایجانیان ترک نیستند
پاینده و جاوید باش ای ایران گهواره تمدن