Skip to main content

چرا تجزیه طلبان حسود عقده ای

چرا تجزیه طلبان حسود عقده ای
Anonymous

چرا تجزیه طلبان حسود عقده ای و بی فرهنگ و بی تمدن" آذری "مدام نیاز به انکار تاریخ دیگران و خاطره آریا و کورش و فردوسی و استوانه دارند ؟ آیا مردم ایران به اندازه "یک دهم" این گروه در فکر نژاد و باستان گرایی هستند ؟
آذری مغول تبار ،خلاف کرد و عرب و بلوج ، بجای برخورد به سیاست و دولت و آخوند ، بدلیل نادانی و ستون پنجم بودن و عقده بی هویتی اش، سوراخ دعا را گم کرده و عطش کینه و عقده و حسادتش را سعی میکند با رجوع به 2700 سال پیش ایران ارضا کند . آن زمان خودش در چین و اویغورستان و سیبریه و مغولستان بود چون از نژاد زرد آسیایی است و نه از مردن خاورمیانه و قفقاز و ایران و آسیای صغیر.
تنها راه برخورد با این گروه ، بحث و جدل نیست بلکه سرکوب و تارومارکردن و ترک زدایی و آسیمیلاسیون است چون اینها راسیست و ضد بشر و ضد فرهنگ و ضد تارخی و تمدن و حسود و کینه جو و انتقام دوست و سرگردان و آواره و بی پرنسیپ

هستند .تعداد و اهمیت این گروه حتی کمتر از هم نوعان لس آنجلسی ساهزاده پرست شان و کمتر از حزب اللهی های صفوی است و متعلق به فرهنگ و زباله دان های قرون پیش جامعه ایران هستند .
از تفکر و انشای این گروه مانند علی یاری و لاچین و یوسف ترک.. و ترکقلی و یلینیک و نسترین ....، معلوم است که اینها نه در زمان شاه و نه در زمان شیخ اهل سیاسی و مبارزه و هویت طلبی نبوده اند و اکنون در اروپا و امریکا جو ضد ایرانی عربی اسرائیلی گرگی، اینها را گرفته و تنهاکارشان طرح خون و نژاد و تاریخ گرایی و باستان گرایی است چون خودشان چیزی غیر از چادرهای دامپروری مغول و نوشیدن شیر اسب و تهیه قره قوروت و کشک ماستی، چیزی برای عرضه به بشریت قرن 21 ندارند . پارازیت ها را باید خنثی و نابود کرد چون برای دمکراسی و عدالت و سعادت بشر مضر هستند . ژن مخرب و ساده لوح و ساده زیستن و کینه توز و حسود و .... مغول در خون اینها روان است و مزاحم بشریت در خاورمیانه شده اند.