Skip to main content

چقدر عالی می شد که جبهه ملی

چقدر عالی می شد که جبهه ملی
بهمن موحدی(بامدادان)

چقدر عالی می شد که جبهه ملی ایران در کنار دغدغه هایی چون "حفظ تمامیت ارضی" بر ضرورت مبارزه جدی و تاثیرگذار با رژیم جمهوری اسلامی نیز تاکید می کرد. بله؛ همه ما خواهان حفظ تمامیت ارضی ایران هستیم، اما مسئله ی اول ما سرنگونی رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی است. با وجود این آخوندهای ضد بشر و ضد ایرانی حاکم بر میهنمان و سیاستهای تبعیض آمیز و احمقانه ی این جانوران درنده خو، خطر تجزیه ، ایران را تهدید می کند. سرنگون کردن این آخوندهای ضد بشر و ضد ایرانی بدست خلق قهرمان و شریف ایران، اولین قدم برای حفظ تمامیت ارضی میهنمان است.
متأسفانه جبهه ملی و نهضت آزادی و ملی مذهبی ها و تشکل های دیگر مثل پان ایرانیستها به اشتباه فکر می کنند سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی ، مساوی است با تجزیه ایران !!! سالها پیش در محفلی در تهران با حضور اعضا و هواداران نهضت آزادی و ملی مذهبی ها،جوانی دانشجو اجازه صحبت کردن

گرفت و در میان صحبتهای خود از ضرورت سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی سخن گفت که یکباره آقای مهندس عزت الله سحابی برآشفت و سخنان او را قطع کرد و با عصبانیت خطاب به او گفت : "احمق ! اگر جمهوری اسلامی سرنگون شود ، ایران تجزیه خواهد شد"!!! و بنده نیز به اصرار دوستم که از هواداران نهضت آزادی بود در آن جلسه شرکت کرده بودم، بسیار عصبانی شده و جلسه را ترک کردم.
باری ، اعضا و هواداران جبهه ملی بدانند که آزادیخواهان بزرگی مثل "شهید دکتر حسین فاطمی" و "شهید امیر مختار کریمپور شیرازی" عضو و هوادار این جبهه بوده اند و هیچ گاه با ظلم و ستم و خفقان و دیکتاتوری سر سازش نداشته اند. اعضا و هواداران جبهه ملی نیز باید با تأسی از ظلم ستیزی فاطمی ها و کریمپور شیرازی ها با رژیم ضد بشری و ضد ایرانی جمهوری اسلامی مبارزه کنند.