Skip to main content

ایران نه تنها زیر مهیمز

ایران نه تنها زیر مهیمز
Anonymous

ایران نه تنها زیر مهیمز دین نژاد پرستانه عرب قرار دارد بلکه نظام کنونی و مخالفان ان اساسن ضد ملی ضد ایرانی و عرب تبار و دین پرست و یا عامل دولت بیگانه هستند . اسلام دین نیست بلکه یک فکر سازمان دهی شده است که هدفی جز تخریب تمدن و فرهنگ در جهان و استیلای دین بربرصفت اسلام ندارد . چند حزب کومونیستی با چند ده سال سابقه چند سازمان کومونیستی چند سازمان مختلف دینی با گذشته ای از خون و ترور و خیانت همواره در صدد کسب قدرت درایران هستند . سازمانهای ملی و میهنپرست هم از سوی ارتجاع حاکم و هم از سوی جریانات کومونیستی و دینی همواره مورد تهدید هستند.نگاهی به تعداد اعضا سازمانهای کومونیستی و مجاهد در مقایسه با ملی گرا یان نشان میدهد که جامعه روشنفکری اساسن ملی گرا نیست .این دین اسلام و تشیع است که از دو گروه تروریستی مجاهد و فدائی

هزاران قربانی وزندانی و اعدامی بوجود اورد . در حالیکه جریانات ملی نه این همه عضو داشتند ونه امکانات مالی و تشکیلاتی ونه باوری به خشونت نه باوری به اصول دینی ویا چپی.قران و مانیفست اساس باور وحرکت اجتماعی روشنفکران چپ و دینی است ونه دفاع از منافع ملی .
هراقدام ملی و میهنپرستانه از سوی نظام و جریانات چپ و سازمان مجاهدین و اکنون تجزیه طلبان به شدت سرکوب میشود . به زبان دیگر اساسن ایرانی و اندیشه ملی وجود ندارد واگر هم دارد بسیار ضعیف و جنگ بین دو گروه دینی از یکسو و جریانات چپ و تجزیه طلب از سوی دیگر است .