Skip to main content

درود بر ابوالفضل محققی گرامی؛

درود بر ابوالفضل محققی گرامی؛
بهمن موحدی(بامدادان)

درود بر ابوالفضل محققی گرامی؛
اینکه رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی ، یک فعال حقوق بشر را به حبس طولانی و سنگین محکوم کرده ، امر تازه ای نیست . این که مقامات قضائی و امنیتی رژیم با محروم کردن زندانیان سیاسی از دارو و درمان مناسب ، آنها را با مرگ خاموش و تدریجی به کام مرگ می فرستند ، هم امر تازه ای نیست ؛ اما صدور حکم سنگین شانزده سال زندان برای یک فعال شجاع حقوق بشر که همه فعالیت هایش علنی بوده ، نه تنها نشان از قساوت و شقاوت رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی برای مقابله با هر فعال حقوق بشری ، هر فعال صنفی و هر دگر اندیش دارد ، بلکه نشان دهنده میزان هراس و وحشت رژیم از هر حرکت و اعتراض مردمی نیز هست.
ما باید صدای اعتراض خود علیه این بی عدالتی های زبونانۀ رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی را بیش از بیش بلند کنیم. باید از حقوق انسانی و شهروندی شیرزنان شجاع و جسوری همچون

نرگس محمدی قاطعانه دفاع کرد و فریاد اعتراض آنها را به گوش جهانیان رسانید. نباید اجازه داد که حاکمان جنایتکار جمهوری اسلامی این فعالان جان برکف را زنده به گور کنند. نباید اجازه داد فریاد اعتراض زندانیان سیاسی و عقیدتی و فعالان مدنی در پشت دیوارهای سر به فلک کشیده زندان ، خفه شود.
مرگ بر رژیم غارتگر و فاشیستی جمهوری اسلامی
**زنده باد ایران**
**پیروز باد خلق قهرمان ایران**