Skip to main content

نسل کشی ایرانیان

نسل کشی ایرانیان
Anonymous

نسل کشی ایرانیان
ما در ایران فارس نداریم که اگر داشتیم تا حالا در برابر اینهمه توهین و فحاشی این اجنبیها واین همه بی عدالتی و تبعیض بر علیه خود صدایی از آنها شنیده میشد
اکثر فارسها و ایرانیان در هزار سال گذشته در حمله عرب و مغول و ترکمان و غز و ازبک و قزلباش و افغان و بلوچ و صدام از بین رفتند یا مجبور به مهاجرت و فرار شدند. آخرین نسل فارسها در جنگ ایران و عراق از بین رفتند چون اکثر کشته های جنگ از استانهای سابقا فارسی زبان بویژه خراسان و تهران و اصفهان بودند. در جنگ فقط خراسان 40 هزار کشته داده است!!!( بیشتر ازد گشته های تمام اقوام یا بقول خودشان ملیتها!! که بجای آنها دولت ترک و تازی مهاجران عراقی و افغان را جا داد!
زلزله بم 50 هزار فارسی زبان را از بین برد جای آنها معلوم نیست چه کسانی آمدند.
تمام چند میلیون مهاجران عراقی و افغان ( که نیمی از آنها ترک تبار هستند و بقیه عربتبار) را

دولت ترک و تازی با اشاره بیگانه در شهرهای فارسی زبان اسکان داد، اقامت مهاجران خارجی در تمام استانهای قومی از جمله آذربایجان و اردبیل و زنجان کردستان و در بین عربها و بلوچها ممنوع است! در این سالها هر چه تجاوز به زنان و دختران و بیکاری و بچه دورگه حاصل حضور این مهاجران بوده همه در شهرهای فارسی زبان اتفاق افتاده در حالیکه الز نظر نزاد و فرهنگ اکثرشان ترک و مغول وعرب و همریشه با کرد و عرب و ترک آذری هستند. ( هزاره و ازبک ترک هستند. پشتوهاعربتبار هستند( گروهی می گویند از بنی اسراییلی هستند). مهاجران عراقیها هم که عرب هستند.)