Skip to main content

جناب دیرنج مین ائللی,

جناب دیرنج مین ائللی,
peerooz

جناب دیرنج مین ائللی,
درک من از فرمایشات شما اینست که شما بر اساس یک سلسله فرضیات نا متناسب میخواهید نتیجه بگیرید که روضه خوان ها و " آریائیست ها ی نژادپرست راستگرای ایرانی " مانند " نژاد پرستان صرب " در صدد " قتل عام صدها هزار نفر, حداقل در بخشهائی از ایران " میباشند و اسلوبودان میلوشویچ را مثال آورده اید.
میلوشویچ رییس جمهور مقتدر یوگسلاوی بود که قدرت اجرایی داشت و سر انجام پس از همه خیمه شب بازی های آمریکا و ناتو و " بالکانیزه " کردن یوگسلاوی تحت فشار دولت آمریکا بر یوگسلاوی, میلوشویچ زندانی به زندان دادگاه بین المللی منتقل و پس از چند سال حبس و مرگ او در نتیجه درمان های نامناسب دادگاه به بی گناهی او رای داد.

آیا دو آیت الله زاده یکی مختل المشاعر و دیگری بی قدرت و رییس جمهور سابقی که حق خروج بی اجازه از خانه را ندارد با میلوشوویچ قابل مقایسه اند که موجب قتل عام صد ها هزار نفر

غیر " آریائیست " بشوند؟ چنین کاری شدنی ست ؟ آیا انتظار دارید که رهبر روضه خوانی که جز فارسی و عربی دست و پا شکسته زبانی نمیداند شعر ترکی حیدر بابایه بخواند؟ و اگر VOA و BBC دائما چنین سازی را سر میدهند ما نیز باید بلند گوی آنها شویم؟
کسی چه میداند که در پس پرده چه میگذرد؟ و در حالی که مملکت را یک دسته حرامی بی شرم در جلو چشم همه غارت کرده و نعل وارونه میزنند ما باید به نبرد دون کیشوتی خود در این صفحات بپردازیم ؟