Skip to main content

زندگی تو کشور غریب همه جا

زندگی تو کشور غریب همه جا
Anonymous

زندگی تو کشور غریب همه جا سخته. بلوچها باید به وطن اصلی یعنی حاشیه رود سند برگردند تا راحت شوند.
اینقدر هم زاد و ولد نکنند. حضورشان در ایران بجز هزینه برای مملکت چیزی نداشته و نخواهد داشت. فقط برای دریافت یارانه زاد و ولد می کنند و عمده قاچاق سوخت و مواد و حتی قاچاق انسان توسط اینها انجام میشود. هنوز گرد راه پاکستان از رخت و لباسشان پاک نشده ادعای ارضی به استانهای دیگر هم دارند. همین نام بلوچستان هم هیچ ریشه تاریخی ندارد.
آن عکس حذف شده و آن دختر طلاکاری شده وضع خیلی از بلوچهایی است که تو کار قاچاق هستند بقیمت بدبخت کردن مردم ایران با قاچاق سوخت و مواد و انسان. عکسهای فعلی هم یک عده مهاجر غیر قانونی پاکستانی هستند که باید رد مرز شوند. جالبه زیر یک چادر 12 متری 13 بچه زندگی می کنند!
بلوچ طایفه ای ازافغان است نام فامیلی همه به زای ختم میشود قیافه و

رخت و لباسشان هم مثل هم است و همه تا قبل از صفویه در پاکستان فعلی که آنزمان جزو هند بود زندکی می کردن بلوچها در جنوب در حاشیه رود سند، افغانهادر نواحی کوهستانی شمال حول و حوش پیشاور. از بعد صفویه کم کم حرکت اینها به سمت غرب آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد تا نابودی کامل ایران.
ما ترکهای آذری باید هر چه سریعتر خود را از هموطنی با بلوچ و کرد و عرب نجات دهیم وگرنه در فردای هرج و مرج در مملکت خدا به داد جان و مال و ناموسمان برسد.
ترکهای ما همانطور که از عربستان بای فرار کنند از اینها هم باید فراری باشند.