Skip to main content

آقای دکتر دوشوکی گرامی ؛ سایت

آقای دکتر دوشوکی گرامی ؛ سایت
بهمن موحدی(بامدادان)

آقای دکتر دوشوکی گرامی ؛ سایت خبری سازمان مجاهدین خلق ایران، دستگیری خانم آمنه عیسی زهی را پوشش خبری داده و چندین بار این خبر را پخش کرده است. در ضمن خبر شلاق خوردن دخترکان معصوم در جنوب استان کرمان را نیز تمامی رسانه های اپوزیسیون اعم از چپ و راست به تفضیل اعلام کرده اند و پوشش خبری داده اند و تاکنون مقالات و تحلیل های بسیاری در مورد این جنایت رذیلانه در رسانه های اپوزیسیون درج گردیده است.
جناب دکتر دوشوکی گرامی ، این را بدانید که قلب مردم ایران به درد می آید وقتی می بینند که هموطنان بلوچ شان در فقر ومحرومیت وحشتناکی دست وپا می زنند و بغض گلوی مردم را می گیرد وقتی می بینند بسیاری از مادران بلوچ به نوزدان خود چای می دهند به این دلیل که به خاطر گرسنگی و سوء تغذیه ، شیری در سینه های خود ندارند و پولی هم ندارند که شیرخشک بخرند. وای وای از این ستم آخوندی !

در ایرانِ تحت حاکمیت این آخوندهای ضدبشر و ضدایرانی، ستم مضاعف مذهبی علیه هموطنان سنی مذهب وجود دارد(در ایران به هیچ وجه ستم ملی وجود ندارد) و تبعیض سیستماتیک علیه هموطنان شریفِ سنی مذهب بلوچ و کرد و ترکمن از سوی حاکمیت ننگین و نکبت جمهوری اسلامی اعمال می شود. باری ، در ایران ستم مضاعف مذهبی وجود دارد و گناه هموطنان بلوچ مان سنی مذهب بودن آنهاست.
به امید سرنگونی هر چه سریعتر رژیم غارتگر و فاشیستی جمهوری اسلامی بدست خلق قهرمان و شریف ایران.
به امید اینکه این آخوندهای فاسد و پاسدارهای ضدخلقی و دزدان بازاری روانۀ گورستان شوند.