Skip to main content

جناب آقای توکلی،...آقای رضا

جناب آقای توکلی،...آقای رضا
ناصر کرمی

جناب آقای توکلی،...آقای رضا مرادی غیاث آبادی ناصر پورپیرار دوّم است که در خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی، اوّلین بار نیست که به واژگونه نگاری تاریخی و باستان شناسی، و لکه دار کردن تمدن قبل از اسلام و چهره های نمادین آنرا آنطور که باب طبع علی خامنه ای است پرداخته و می پردازد.
آقای بابک آزاد دوست شما را هم می شناسیم که کاری جز ضدیّت با ایرانیان تکلیفی و یا حرفه و پیشه ای دیگر ندارد. مطالبی را که آقای بابک آزاد اینجا جمع آوری کرده است را خیلی وقت ها پیش صدق خلخالی هم تبار آقای بابک آزاد مطرح کرده و انتشار داده است، بنا بر این تفاوتی بین افکار صادق خلخالی و آقای بابک آزاد و سایر افراد پان ترکیسم ضد ایرانی نیست. شما میتوانید بجای نام انتشار دهندهء این نوشتار دروغین بجای بابک آزاد صادق خلخالی را بگذارید

در قوانین ساختمانی و معماری آلمان، به قوانین ساختمانی دوران تمدنهای شش گانهء بین النهرین هم اشاره کرده است، که بدون شک در موارد دیگر هم قوانینی داشته اند، بنا براین هر لوحه سنگی و یا قانونی از آنزمان میتواند به این تمدنهای گم شده نسبت داده شوند، و یا آنها را میشود به هر فردی و یا به هر پادشاهی مانند هامورابی و یا کوروش نسبت داد.

آنچه از کوروش مانده و برجسته است همان استوانهء کوروش است که با مندرجات این نوشتار بطور کلی همخوانی ندارد. از این گذشته صادق خلخالی و بایک آزاد باستان شناس و کارشناس در مورد تمدنهای شش گانه و ایران باستان نیستند، چطوری افرادی مانند اینها بدون شناخت تاریخ نگاری هرودوت و گزنفون را بی اعتبار میکنند، حتّی رضا مراد عیاث ابادی در چنین جایگاهی نیست که گفته ها و یادداشتها ی تاریخی مورخین یونانی را چند هزاره پیش را امروز زیر سئوال ببرند.

صادق خلخالی چند ماهی در شیراز مانده بود و میگفت تا تخت جمشید را خراب نکنم از اینجا نمی روم، حال پس از مرگ ایشان نوبت بابک آزاد ها میباشد که به کوروش به خیال خود خدشه ای وارد کنند.
فکر میکیند که مراکز تحقیقاتی جهان پیشرفته اروپا و آمریکا و سایر ملل دیگر به گفته های غیاث آبادی و خلخالی و بابک آزاد اهمیت داده و میدهد. تاریخ باستان و تمدن اروپا بر اساس فلسفه و تاریخ نگاری یونان شروع میشود.

این نوشتار با چنین عنوان و تیتری فقط در سایت ایران گلوبال انتشار یافته است، اگر فرد آقای رضا مرادی غیاث آبادی مخالف آن هست پس این موضوع دیگر حقوقی است و ایشان توضیح حقوقی به کسی و یا انتشار نداده است که شما به آن بسنده کرده اید.
کوتاه سخن این فرهنگ تُرک تباران و واژگونه تگاری تاریخی آنها همچنین ضدیّت آنها با ایرانیان دیگر برای ما امری عادی شده است و به آن اهمیتی نمیدهیم، امّا مشکل اینجاست که ما چگونه میتوانیم با این مردمان زیر یک سقف روزگار بگذرانیم و آینده ای را سامان دهیم.
کوروش و در کل ایرانیان در تاریخ هرگز جنایتکار نبوده و نیستند، جنایتکار مردمانی هستند که حتّی در قرن 20 یک و نیم میلیون ارمنی را به قتل رساندند و در تاریخ بنام جنایتکار ثبت ابدی است.

من بدون کینه ورزی و غرض ورزی در مقاله ای طرحی مسالمت آمیز بدون خشونت را پیشنهاد کردم که: " جدایی آذربایجان از ایران راه حلّی منطقی و پایدار" است اکنون بر آن تأکید بیشتر دارم و گمان کنم که آقای بابک آزاد بجای پرداختن و توهین به ایرانیان، باید بفکر تخلیه شهرهای ایران از تُرک تباران از تهران، گیلان و مازندران، زنجان و قزوین از استان فارس و از سایر شهرهای ایران و اسکان دادن آنها در اردبیل و آذربایجان شرقی باشند.