Skip to main content

به آقایان... بابک آزاد.....و

به آقایان... بابک آزاد.....و
ناصر کرمی

به آقایان... بابک آزاد.....و.... دیرنج مین ائللی...... آقای بابک آزاد شعار " ما آریایی هستیم، عرب نمی پرستیم" منظور و خطاب به نظام جمهوری اسلامی و به شخص خامنه ای هم تبار شما و حکومتهای عربی ضد ایرانی است و هیچگونه مردمان عرب تبار را در نظر ندارد. مکتب کوروش و فرهنگ ایرانی ضد کسی نبوده و نیست.
اگر شما ایرانیانی را که با محدویتهای فراوان در پارسارگاد گرد هم می آیند نژاد پرست و کوروش آنها را جنایتکار می نامید، پس شما با ملّت 60 میلیونی ایرانی روبرو هستید، تکلیف خود را معین کنید که با این مردم چگونه میخواهید همزیستی مسالمت آمیز داشته باشید.

میخواهید آنها را با کمک جمهوری آذربایجان و ترکیه مانند ارامنه به کشتارگاه بفرستید، که در این این کار با سرنوشت و هستی خود بازی خواهید کرد. قبل از اینکه به جغرافیای سیاسی ایران خدشه ای وارد شود، جمهوری خاندانی آذربایجان و ترکیه جنایتکار در هم فروریخته خواهدشد و حاکمیت آنجا بدست هم تباران ایرانی ما کُردها خواهد افتاد.
رشد نئونازیسم در آلمان هم محصول فرهنگ و منش تُرکی و اسلامگرایی مهاجران کارگران مهمان تُرک با سیاست مسجدسازی و تبلیغ اسلام به رهبری حکومت اسلامی اردوغان به منظور کسب سرزمین و باج گیری است که پوزهء آنها اکنون به خاک مالیده شده است، مطمئن باشید ادامه این فرهنگ تُرکی صیقل نخوردهء تُرکی در ایران، دروازهء جهنمی را برای شما باز خواهد کرد که خود ساخته و پرداختهء آن هستید. شما مردمی نیستید که قدر احترام را بدانید و پاس بدارید

کوتاه سخن، کوروش جنایتکار پدر و اجداد و هویّت و نماد ناسیونالیسم و پیامبر ما ایرانیان است، شما مردم تُرک مهاجم و مهاجر به ایران میخواهید چکار کنید، میخواهید در ایران بمانید پس فرهنگ و تمدن از خود نشان دهید، میخواهید بروید دروازه ها بر روی شما باز است، آنارشیسم بازی و پشتیبانی شما از نظام جمهوری اسلامی و شخص خامنه ای دیگر بر همگان روشن است، نظام خامنه ای جنایتکار مورد اعتماد و باب طبع شما در حال فروپاشی است.

به شما پیشنهاد میکنم از این منش و فرهنگ کفتار صفتی خود اگر در سرشت و خونتان آمیختهء ابدی نیست، فاصله بگیرید و به خردگرایی روی آورید.

به آقای ....دیرنج مین ائللی...... استدلال و ادعای شما مردم تُرک تبار در مورد مسائل به این می ماند که برای نوزادان شیرخواره داستان و لالایی میخوانید.... همه تمدنها و دست آورهای فرهنگی و جهان بینی های امروز ریشه در دوران آنتیک دارند،...
مدرنیته در عصر رنسانس زاده شد، و واژه و اصطلاح رنسانس( به معنی تولد دوباره ) چیزی نیست جز بازگشت به دوران سیستمهای حکومتی دمکراسی یونان باستان و جمهوری رُم باستان است،
بنا براین مکتب کوروش بزرگ هم بخش بزرگ حقوقی و حقوق بشر و سکولاریسم و خودگردانی و آزادی ادیان و باورمندی است در همان دوران آنتیک قبل از میلاد است.