Skip to main content

دلیل فقر مردم ایران این است

دلیل فقر مردم ایران این است
Anonymous

دلیل فقر مردم ایران این است که تبریز توسعه یافته ترین شهر و شهر بدون مهاجر خارجی و حتی داخلی است.
هر چی بودجه و امکانات و صنعت هست به تبریز فرستاده میشود هر چی مهاجر و جنگزده خوزستانی و عراقی و افغان بوده به شهرهای دیگر چون اقامت مهاجر خارجی در آذربایجان و اردبیل و ... ممنوعیت قانونی دارد! کسی هم جرات اعتراض ندارد.
همین دریاچه ارومیه بدلیل انتقال آب به تبریز و ساخت سدهای زیادی برای رونق کشاورزی ارئومیه بوده است که حالا جنجال می کنند برای دریافت بودجه جدید برای پرآب کردن ریاچه خشک شده با اجرای طرحهای عجیب و غریب در حالیکه دریاچه های آب شیرین بسیاری مثل بختگان و هامون و گاوخونی و.. خشک شدند
تبریز با پولهای کارخانجات صنعتی دولتی 3 تیم در لیگ برتر فوتبال و چند تیم در دسته یک دارد اما بسیاری استانها یک تیم هم ندارند. تراکتور به همراه پاس و ابومسلم و سپاسی شیراز همه زیر نظر یک نهاد بودند!

اما برای تزریق دوپینکی بودجه و منابع به تراکتور بقیه تیمها رها شدند و الان همه به دسته دو سیه سقوط کرده اند
حالا همین ترکها اشک تمساح می ریزند برای فقر سایر نقاط کشور
در اولین فرصت باید سهمیه اجباری مهاجر خارجی و حتی داخلی برای آذربایجان تعیین شود تا همتباران مغولشان اگر جرم و جنایتی هم انجام می دهند بر علیه پسرعمو دختر عموهایشان باشند
نصف صنایع آذربایجان برای رفع فقر نصف استانهای کشور کافی است
یا باید این صنایع به این استانهای محروم منتقل شود یا باید محرومان و بیکاران استانهای دیگر از جمله هعمین بلوچها( البته آنها که شناسنامه های درست و حسابی دارند و نه اتباع پاکستان) به تبریز و آذربایجان منتقل شوند. مثل خوزستان که مردم سایر مناطق به آنجا رفتند و عربیت را به حاشیه راندند.