Skip to main content

همكارى پ ك ك

همكارى پ ك ك
Anonymous

همكارى پ ك ك
با داعش
داعش ابزار سوپر مدرن و جادویی محافل جنگ طلب آمریکا است که حاکمان آمریکا برای رسیدن به اهداف خود از جمله ایجاد کردستان بزرگ، خاورمبانه ی سوخته و تقسیم ملتهای مسلمان منطقه به شیعه و سنی و بجان هم انداختن آنها با راندمان 100% از آن استفاده میکند.
معامله مخفی داعش با پ.ی.د بر


سر الباب سوریه
با گسترش یافتن عملیات سپر فرات به شهر الباب سوریه گروه های تروریستی داعش و پ.ی.د، شاخه سوری پ.ک.ک وارد یک معامله مخفی شدند که بر اساس آن قسمتی از این شهر به پ.ی.د واگذار می‌شود.
به گزارش منابع امنیتی ترکیه، در آستانه رسیدن نیروهای ارتش آزاد سوریه در چارچوب عملیات سپر فرات به شهر الباب واقع در شمال شرقی حلب، گروه تروریستی داعش و گروه پ.ی.د شاخه سوری پ.ک.ک دچار نگرانی شده و وارد یک همکاری و معامله مخفی بر سر این شهر شدند.
به گزارش خبرگزاری آناتولی، این معامله، عناصر داعش از روستاهای كفر قارص، تل سوسين،

پنهان کنادامه نظر
ادامه نظر...:
معره مسلميه و همچنین شهرک فافين و یک مدرسه پیاده نظام واقع در شمال غربی شهر الباب خارج می‌شوند و این مناطق به گروه پ.ی.د واگذار می‎شود.
هدف از این اقدام جلوگیری از پیشروی ارتش آزاد سوریه به شهر الباب و توسعه شبه‌ نظامیان پ.ی.د به محدوده این شهر است.
پ.ی.د برای وصل منطقه منبج با عفرین واقع در غرب رود فرات به تسلط بر شهر الباب نیاز دارد.
از سوی دیگر نیروهای مسلح ترکیه و ارتش آزاد سوریه در ادامه عملیات سپر فرات، خروج از کریدور عفرین- تل رفعت را برای گروه پ.ی.د به سمت الباب- منبج دشوار کرده‌اند.
بر اساس اطلاعات دریافتی منابع امنیتی ترکیه، طبق توافق مذکور داعش به دنبال خارج کردن پ.ی.د از تنگنای کریدور عفرین - تل رفعت است تا در یک جبهه وسیعتر این گروه را در مقابل ارتش آزاد سوریه و نیروهای مسلح ترکیه قرار دهد.
پ.ی.د نیز برای وصل مناطق شرقی رود فرات به مناطق غربی آن به تسلط بر شهر الباب نیاز دارد که این وضعیت این گروه را به سمت همکاری با داعش سوق داده است.
پ.ی.د با پشتیبانی آمریکا مناطق شرقی رود فرات را به تصرف خود در آورده و هم اکنون به دنبال جدا کردن مرزهای جنوبی ترکیه با کشور سوریه هستند.
باید یادآور شد که بالگردهای تهاجمی رژیم اسد در پی آزادسازی مناطق «تل مضیق» و «تل جیجان» در نزدیکی شهر الباب در شمال حلب توسط ارتش آزاد سوریه، مواضع نیروهای این ارتش را هدف قرار داده‌اند.
نیروهای وابسته به ارتش آزاد سوریه در مناطق مذکور هدف حملات انتحاری داعش و در شهرستان مارع واقع در شمال استان حلب هدف حملات مسلحانه عناصر پ.ی.د قرار گرفته اند.
شهر الباب که در تصرف داعش است از مهمترین پایگاه‌هایی است که این گروه تروریستی هنوز در شمال حلب در اختیار دارد و اخیرا نیروهای مخالفین رژیم اسد تحت حمایت ترکیه عملیاتی را برای آزادسازی آن آغاز کرده‌اند که در حال حاضر به فاصله ۱۲ کیلومتری این شهر رسیده اند