Skip to main content

آ ائلیار گرامی , شما هم کلمه

آ ائلیار گرامی , شما هم کلمه
Anonymous

آ ائلیار گرامی , شما هم کلمه شیفته یک دوست آزربایجانی مارا بهانه فرار داد به تورک ستیزی که از خصلتهای بارز کومونیستها است پرداخته اید.همین کومونیستهائی که تا چند سال پیش حق تدریس بزبان مادری را هم ارتجائی و دسیسه آمریکائی میدانستند, همین کومونیستهائی که کلمه ملت و کلمه مرز را نشانه سرمایه داری و ارتجائی میدانستند. دوست عزیز , می بخشید , در این نوشته تان یک کمی تند رفته اید.

دوست عزیز , نوشته اید:"خیال « افندی ها» را راحت کنم، از مبارزه ی تعیین سرنوشت در آذربایجان چیزی به افندیها نمی ماسد. " دوست عزیز آخر شما چه کاره هستید به آزربایجانیها سهم هم تعیین کنید؟
دوست عزیز, مینویسید:"از نظر من بهتر است توجه کنیم که ما در عین حال که از نظر فرهنگی ترک آذربایجان هستیم ولی « ایده لوژی ترکیسم » به ما مربوط نیست . ما حقوق خود را میخواهیم و مشکل ما کسب همه ی حقوق است. ایده لوژیها چه ترکیسم باشند و چه غیر آن مربوط به ما نیست. نباید به دامهایی که
تبعیضگران دوست دارند افتاد. " عزیز آ ائلیار چرا از کاه کوه میسازید؟ شما ها عادت کرده اید, مستقیم نمی توانید حرکت تورک هارا در آزربایجان بکوبید و همیشه یک وصله تورکیزم و پان تورکیزم باو می چسبانید بعد راحت دلتان را خالی میکنید. نوشته آقای حسن جداری هم از این قماش است.
دوست گرامی در ادامه مینویسید:"جبهه ی متحد آذربایجان، طبق اصول مندرجه در اینجا، با « پان ترکیسم و دیگر پانها» مرز بندی نظری دارد؛ بدین معنی که اعتقادات پان ترکیسم ربطی به دیدگاه جبهه ی متحد آذربایجان ندارد."
اولا این جبهه متحد آزربایجان کی ها هستند و تا حال برای حرکت آزربایجان چه کارهائی کرده اند؟ میتوانید یکی دو تا از کارهایشان اسم ببرید؟ ثانیا این نوع تعریف و تمجید شما از جبهه متحد آذربابجان از مرز خود شیفتگی هم گذرانده شده است .
دوست محترم, مینویسید:"
مخصوصا در قرن اخیر کمونیستهای آذربایجان نیروی تعیین کننده در جنبشها بوده اند"
کدام جنبش کومونیستها به خاطر آذربایجان بوده؟ کدام ثمره ای را نصیب آزربایجانی ها کرده؟ اگر غیر از به کشتن دادن
و فرار از وطن جوانان آزربایجان ثمره دیگری داشته است , اسم ببرید.
می نویسید:"

جنبش تعیین سرنوشت، جنبش حق طلبانه ی آذربایجان بدون نیروی کمونیستهای آذربایجان، در کل بدون کمک چپ خواهان رفع تبعیض ایران شانس پیروزی ندارد"
این یکی دیگر خیلی رمانتیک است. تا حال بیش از صد تا تظاهرات از طرف آزربایجانیها در شهرهای مختلف اروپا ترتیب داده شده است و در هیچ کدامشان احدی از چپها دیده نشده است و اگر چیزی هم درباره اش نوشته اند جز تخریب چیز دیگری نبوده.
عزیز آائیار ایرد گرفتن شما از کلمه ,شیفته, آقای ستار سوگین درست بود ولی این یکی نوشته تان ثابت میکند , از کوزه همان تراود که در درون اوست, نه چیز دیگر. دوست گرامی ما تورک هستیم و به تورک بودنمان هم افتخار میکنیم و خود را نه از کسی برتر میدانیم و نه کهتر.اگر کومونیستها حق دارند با کومونستهای دنیا و کومونیستهای کوبانی متحد شوند , ما هم حق داریم با تورکهای دنیا متحد شویم . پان بودن چپهارا روا ولی تورکها را نا روا ندانید.
موفق باشید