Skip to main content

برخلاف نظر آقای حسن جداری،

برخلاف نظر آقای حسن جداری،
بهمن موحدی(بامدادان)

برخلاف نظر آقای حسن جداری، بنده می گویم آن دسته از کمونیستهایی که فرصت طلبانه خواهان تجزیه ی ایران هستند و از فاشیستهای تجزیه طلب آذری و عرب خوزستانی دفاع می کنند، اپورتونیستهایی بیش نیستند و جنبش پرافتخار چپ ایران را بدنام می کنند.
آقای حسن جداری به طرز عجیب و غریب و لایتچسبکی ، به رژیم جمهوری اسلامی "شوونیست" می گویند! ای کاش آقای حسن جداری توضیح می دادند که چگونه این رژیم ضد ایرانی و ضدبشری جمهوری اسلامی که دشمن سرسخت تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران است و حتی اسامی ایرانی را نیز نمی تواند تحمل کند، میتواند شوونیست باشد؟؟!!!
تقویت سیاست تجزیه طلبی در ایران ، امیال راهبردی امپریالیستها و صهیونیستها را در منطقه تامین می کند و ناسیونال شوونیستهای تجزیه طلب پان ترک و پان عرب مثلاً ایرانی ! همدست امپریالیسم آمریکا و صهیونیستها هستند.
خلق شریف و قهرمان ایران با انقلاب ضدسلطنتی سال 57 و سرنگونی

قهرآمیز نظام سلطنتی وابسته به امپریالیسم پهلوی نشان داد که خواهان ایرانی متحد و یکپارچه و جمهوری مستقل و دمکراتیک هستند و سرکوب خونین خواسته های انقلاب سال 57 توسط خمینی خون آشام، به هیچ وجه از ارزش و اهداف انقلاب بهمن و مبارزه ضدسلطنتی و ضدامپریالیستی خلق ایران برای یک ایران متحد و آزاد و مستقل نمی کاهد. بیش از یکسال مبارزه متحدانۀ خلق ایران، در صفوف سه نسل و به صورت میلیونی ، حاکی از آن بود ، که نیروهای انقلابی (سازمان چریکهای فدایی خلق ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران و ...) و خلق ایران بر تمامیت ارضی ایران و ایرانی دمکراتیک و مستقل و ضدسلطنتی و ضدامپریالیسم صحه می گذارند. خلق ایران نشان داد که قدرت آنها در ایرانی متحد، دمکراتیک و یکپارچه است.
تجزیه طلبان ضدایرانی موذیانه می گویند که : «"حفظ تمامیت ارضی ایران به نفع رژیم جمهوری اسلامی تمام می شود و دفاع از تمامیت ارضی ، دفاع از رژیم است"» کمونیستها و سوسیالیستها و چپ گرایان راستین ایرانی نباید در دام این لاطائلات تجزیه طلبان بیافتند و با جرأت و قاطعیت و بدون ترس از انگ خوردن از تمامیت ارضی ایران دفاع کنند و در کنار ستیز با رژیم ضدخلقی وفاشیستی جمهوری اسلامی با تجزیه طلبان پان ترک و پان عرب نیز مبارزه کنند.