Skip to main content

احتمالا این فضولی من ربطی به

احتمالا این فضولی من ربطی به
peerooz

احتمالا این فضولی من ربطی به موضوع مورد گفتگو ندارد و باید سانسور گردد ولی مطالب سانسور شده نیز لابد دلیلی برای اظهار وجود داشته اند.

به گمانم در مطالب منتشر شده در ایران گلوبال اکثرا وجود فیل نا دیده گرفته شده و مفصلا به توصیف موش میپردازیم. سر نوشت ما در اکثر بلکه در کل موارد به تصمیم و منافع قدرت هایی واگذار شده است که هفت دریای گفتگوها بلکه اقدامات ما در برابر چنین توفانی, شبنمی هم به حساب نمیآید. یعنی اگر صاحبان قدرتی که روسیه مقتدر و اتمی را از اوکراین تا گرجستان به کمک ناتو و کشورهای اروپایی و غیره محاصره کرده و هر روز - هرروز - بر نیروی تهاجمی خود بیافزاید و در صورت بروز جنگ, این کشور ها هستند که بازیچه شده و بزرگترین صدمه را میبینند, نبرد این ترک و فارس در این سایت چقدر میتواند در موازنه قدرت و سرنوشت ما موثر باشد جز آنکه خرده توانایی ما در چاره اندیشی هم صرف این نبرد

دون کیشوتی حیدری نعمتی گردد؟

شکی نیست که رضا شاه با نادانی و خیره سری به اقلیت " ظلم " کرد و " آریا پرستان " احمقانه همان سیاست را دنبال میکنند و رژیم از آن بهره میبرد. حال میخواهید مرا لعن و نفرین کرده و مستحق ناسزا بدانید و مامور بخوانید و من هیچ گونه گله ای از شما نخواهم داشت ولی سری به تاریخ امپراتوری عثمانی و دولت ترکیه بعد از آن بزنید و رفتار آنها با یونانی ها و ارمنی ها را با آنچه بر " ترکها " در ایران رفته است مقایسه کنید. از میلیون ها یونانی آناتولی, امروزه کمتر از دو سه هزار نفر باقیمانده و بقیه کشته, فراری و یا معاو ضه شده اند. و همانطور که قبلا ذکر کردم امروزه آتاتورک مورد پرستش و رضا شاه مورد لعن و نفرین و حتی مقبره او را خلخالی ها با بلدزر تخریب و ظاهرا استخوان های او قبلا به جای نا معلومی برده شده است.