Skip to main content

پشت همه این قومبازیها یا غرب

پشت همه این قومبازیها یا غرب
Anonymous

پشت همه این قومبازیها یا غرب است یا عربستان و شرکا. ترک بودن برای غربیها جرمی نابخشودنی است و شیعه بودن هم برای عربستان وهابی. اینها برای شما هم برنامه دارند. ایران را از بین می برند بعد شما را بجرم ترک بودن و شیعه بودن نقره داغ می کنند. آنوقت در ورزشگاه ویران شده تبریز دستمال سفید را به یاد آقاسی و روزگار بودنتان در جغرافیای ایران و روزگار خوش بهره مندی از امنیت زیر سایه ایران به نشان صلح دور کله می چرخانید و از ته دل داد می زنید که هارای هارای من تورک نیستم
یعنی دوستان غربی و داعشی و وهابیهای چچنی و لزگی و سنیهای تالشی دست از سر ما بردارید.
برای غرب کردها شرکای بی خطر تری هستند از شما. آماده باشید تا کردها در اولین فرصت ارومیه و خوی و سلماس( همان شهری که اول روی کار آمدن دولت مجسمه فردوسی را پشت ماشین حمله زباله شهرداری گذاشتید و بردید) را از شما بگیرند آنوقت هر قدر ترکیه به کمک

ترکمنانهای شیعه عراق آمد به کمک شما هم خواهد آمد. باید مثل زمان پیشه وری علف بخورید و مثل شهرهای شرق ترکیه ذغال و پهن در بخاری بیندازید.
اگر در مملکت پانفارس داشتیم که الان تبریز بقول خودتان توسعه یافته ترین شهر ایران وشهر بی مهاجر خصوصا اجدادتان ازبک و هزاره افغانستان نبود. اگر مملکت دست پانفارس بود که تیم تراکتور را از دسته 3 به لیگ برتر نمی آوردند و با تزریق بودجه های کلان از 11 بازیکن 10 نفر آنها بهترین و گرانترین بازیکنهای دیگر نقاط نبودند و این تیم را اینگونه در کورس قهرمانی نگه نمی داشتند. اگر در مملکت پانفارس داشتیم فقط کافی بود به اندازه اصفهان یا مشهد یا همین شرق تهران مهاجران خارجی را به آذربایجان می فرستاند تا شما را در خود حل کنند نه مثل این سالهای گذشته که حتی یک مهاجر و پناهنده خارجی را به آذربایجان راه ندادند.
اشتباه می کنید این بوی کباب نیست خر داغ می کنند. وضع شما بهتر از باکو نمیشود که تازه منابع نفت و گاز و راه به دریا دارد.
فراکسیون ترکها همان لوی جرگه ترکهاست و باید تبعات آنرا هم بپردازید