Skip to main content

رژیم ضد خلقی و فاشیستی جمهوری

رژیم ضد خلقی و فاشیستی جمهوری
بهمن موحدی(بامدادان)

رژیم ضد خلقی و فاشیستی جمهوری اسلامی به زندانیان سیاسی و عقیدتی به چشم گروگان نگاه می کند و هرلحظه را مناسب ببیند تعدادی از این شیران در زنجیر را بدون هیچ ضابطه ای و صرفاً برای ایجاد رعب و وحشت اعدام می کند.
رژیم خونخوار و پلید جمهوری اسلامی همانند یک دزد سر گردنه عمل می کند. رژیم سعی دارد ایرانیان را به انقیاد و تسلیم بکشاند و هرگاه با مخالفت مردم روبرو می شود دست به گروگان گیری می زند. سپس برای این که مردم معترض را بترساند با صدور حکم اعدام ، تیغ بر گلوی گروگان ها می گذارد. و هر از چند گاه برای این که ثابت کند در این تهدید جدی است تعدادی از گروگان ها را اعدام می کند. این سیاستی است که رژیم پیوسته به کار گرفته است. هر زمان که مخالفت مردم بیشتر شده و یا اعتراض ها بلند تر شده است ، دستگیری ها ، صدور احکام اعدام و یا اجرای آنها افزایش یافته است.

برای پایان دادن به این خشونت وحشیانه چه باید کرد ؟
تنها راه، برپایی یک انقلاب اجتماعی قهرآمیز و مبارزات مسلحانه ی توده ای و سرنگونی تام و تمام رژیم جنایتکار و غارتگر جمهوری اسلامی است.
به امید سرنگونی هرچه سریعتر رژیم ضدخلقی و فاشیستی جمهوری اسلامی بدست خلق قهرمان و شریف ایران و آزادی تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی از سیاهچالهای رژیم.
به امید اینکه این آخوندهای فاسد و پاسداران ضدخلقی و دزدان بازاری روانۀ گورستان شوند.