Skip to main content

جاودان باد یاد جان باختگان

جاودان باد یاد جان باختگان
بهمن موحدی(بامدادان)

جاودان باد یاد جان باختگان روستای ایندر قاش.
در تمام این جنایتهای هولناکی که در آذربایجان غربی و کردستان و دیگر مناطق کرد نشین غرب کشور رخ داده است، ملاحسنی، این حیوان درنده خو وخونخوار دست داشته است. غلامرضا حسنی، این آخوند پلید و خونخوار، نقش اصلی را در کشتار خلق کُرد در روستاهای ایندرقاش ، قارنا و قلاتان داشته است. ملاحسنی به فرزند خود، رشید حسنی نیز رحم نکرد و موجبات دستگیری و اعدام فرزند خود را فراهم کرد. رفیق جانباخته "رشید حسنی" از کادرهای برجسته ی سازمان چریکهای فدائی خلق ایران بود و از زندانیان مقاومِ زمان رژیم شاه نیز بود.
ملاحسنی ، در ردیف جانیان طراز اول رژیم فاشیستی و ضدخلقی جمهوری اسلامی قرار دارد؛ او ، به گفته خودش، از جوانی عاشق اسلحه و جنگ بوده و از همان روزهای آغاز انقلاب 57 تا کنون نیز لحظه ای کلاشینکف ا از خود دور نکرده است. او، به دلیل همین وحشی گری ها و

آدم کشی هایش به ویژه در آذربایجان غربی و کردستان ، نمایندگی خمینی خون آشام و خامنه ای جلاد را تا همین سه سال پیش عهده دار بوده است. او ، در طول حاکمیت ننگین رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی، مسلحانه در مجلس(طویله) شورای اسلامی(ملاخونه) حضور داشته و عضو کمیسیون امنیتی آن بود. او در این 35 سال ، امام جمعه ارومیه و نماینده خمینی و خامنه ای و همه کاره آذربایجان غربی و کردستان بوده است. رژیم جمهوری اسلامی در این منطقه حساس کشور، هیچ مقامی را بدون اجازه ملاحسنی عزل و نسب نمی کرد و هیچ مقام دولتی نیز بدون اجازه ملاحسنی، قادر به اتخاذ و اجرای هیچ گونه تصمیمی نبود. در این 35 سال ، هرکس کوچکترین انتقادی به او داشته سر به نیست شده است. به همه این دلایل، شاید کمتر کسی را می توان در رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی سراغ داشت که به اندازه ملاحسنی ، مستقیماً در سازمان دهی و اجرای جهل و جنایت ، ترور و آدم کشی نقش داشته باشد.
**زنده باد خلق کُرد ایران**