Skip to main content

سلام آقای جداری، شما در

سلام آقای جداری، شما در
Anonymous

سلام آقای جداری، شما در مقاله تشکیل فراکسیون تورکها در مجلس فاشیستهای اسلامی را محکوم کردید و در پاراگراف آخری مقاله نوشیتید: " راه رهائی توده های محروم، ترک و عرب و فارس و بلوچ و  کرد و ترکمن سرنگونی کلیت  رژِیم  ارتجاعی  جمهوری اسلامی  می باشد".
 آقای جداری این آلترناتیو و آرزوی یک سرنگونی طلب خوش قلب و ناسیونالیست فارس یا ایرانی است. یعنی این نه تنها آلترناتیو کمونیستی نیست بلکه آلترناتیو دمکراتیک هم نیست.
راه رهایی زحمتکشان و ملتهای تحت ستم تنها و تنها و فقط و فقط سرنگونی رژیم "فلان فلان شده "اسلامی است.  آیا این آلترناتیو دمکراتیک و یا سوسیالیستی است؟؟؟؟ این اولین بار نیست که شما این آلترناتیو را میدهد. مخالفت با رژیم اسلامی ، افشای رژیم و مطالبه سرنگونی رژیم کافی نیست . 90 درصد مردم مخالف رژیم هستند و

خواهان سرنگونی رژیم هستند و اکثریت مردم ماهیت رژیم را شناختند. اینها دیگر فرض هستند و همه میدانند و تکرار آنها دردی را علاج نمی کنند.
به نظر من وظیفه یک کمونیست فراتر از آن است. وظیفه روشنفکر و فعال سیاسی پیشرو پیدا کردن راه و روش مناسب تر و آلترناتیو بهتر در مبارزه است تا مشکلات و معظلات مبارزه حل شوند.
آیا شما تضمین می کنید که بعد از سرنگونی رژیم اسلامی و در دولت تازه به حاکمیت رسیده ایران، ملل تحت ستم به حقوق ملی خودشان و حق تعیین سرنوشت ملی دست پیدا خواهند کرد؟
آیا شما نطمئن هستید که دولت بعد از جمهوری اسلامی دمکراتیک خواهد بود و دمکراسی را در ایران مستقر خواهد کرد؟
آیا شما جدی میگویید و مطمئن هستید که توده محروم کارگر و زحمتکش بعد از سرنگونی رژیم اسلامی به آزادی و برابری خواهند رسید و ستمها رفع خواهند شد؟
لطفا دلایل خود را برای اثبات ادعاهایتان بنویسید. لطفا بنویسید بر چه اساس و دلایلی همه ستمها بعد از سرنگونی جمهوری اسلامی نابود خواهد شد؟ ضمنا، لطفا اشاره کنید که این آلترناتیو پیشنهادی شما آلترناتیو دمکراتیک است یا سوسیالیستی؟

با تشکر