Skip to main content

نوشته : « من دلیل آوردم

نوشته : « من دلیل آوردم
آ. ائلیار

نوشته : « من دلیل آوردم اینکه با پان ایرانیست و ناسیونال بلشویکهای وطنی هم صدا شدی- (این ادعاست دلیل نیست.)
این یعنی جزو آن چهار دسته ای. ( یعنی ائلیار نادان است و شما دانا- این هم توهین است نه دلیل. این سطح دلیل آوردن شماست. ) - شما الان همان حرفهایی را می زنی و همان تیترها را انتخاب می کنی که اقبالی و کرمی و ... انتخاب می کنند ( فاکت نیاوردی - باز ادعا میکنی ) این را چه طور توجیه می کنی؟!!.
(فاکت بیار- نه ادعا.)

شما با هر بهانه ای حرکت ملی آزربایجان را به فاشیسم ربط داده ( فاکت شما کو؟)
و برایش تیتر می زنی( کدام تیتر؟ ) آیا این دموکراتیک است ( چه چیزی دموکراتیک نیست؟)
ای نازک تر از دموکرات. ( ای دوست توهین پیشه و مستبد! که خود را دانا و دیگری را نادان حساب میکنی میدانی معنی کارت چیست؟ نه نمیدانی میدانستی طرز دیالوگ را بلد بودی . )
شما نمی دانی یا نمی توانی ببینی که قدرت مانور حرکت ملی در داخل محدود است و باید با این حرکتها دایره مانورش را افزایش دهد چه با تشکیل فراکسیون( طرفدار دسته ی لمپنهای حکومتی مانند قاضی پور هستی؟ ای دانای غیب؟)
چه با شرکت در مراسم حج ( میخواهی نوکر سعودی باشی بله ؟ ) چه با سکوت در برابر بلبشویی به نام سبز الله،
( طرفدار قاضی مرتضوی هستی که در کهریزک اش به جوانان تجاوز کردند ؟ و شما سکوت کردید و افتخار میکنید!)

انگ فاشیسم زدن به حرکت ملی( فاکت شما کو؟ فقط بلدی ادعا بافی کنی؟) یا از نادانی است یا از کینه نسبت به حرکت ملی آزربایجان( همانقدر که شما مؤدب و دانا هستی و خیلی بافهمی و دیگران مثل شما نیستند. )
در هرصورت من چهار کتگوری آوردم و جنابعالی خودت را جزو کتگوری نادانها فرض کردی ( مهنم دیدم شما از لشگر دانا یان غیبی هستید)
این دیگه تقصیر من نیست خودت انتخاب کردی( بله تقصیر خودتان است که در چنان لشگر غیبی داخل شده اید و طرز صحبت را یادتان داده اند).