Skip to main content

آقای جداری شما با جواب خودتان

آقای جداری شما با جواب خودتان
Anonymous

آقای جداری شما با جواب خودتان به سوال من تئوری و آلترناتیو خودتان را نفی میکند. شما بر این باور هستید که تمامی ستمهای ملی و طبقاتی با سرنگونی رژیم اسلامی نابود خواهند شد.(پاراگراف آخر مقاله شما).
شما در جواب اعتراضی من به افکار، آلترناتیو ، برنامه و استراتژی تان چنین گفتید که بلی با این شرط که حزب کمونیستی در ایران بوجود آمده باشد. اگر حزب کمونیست مورد نظر شما در ایران نباشد ستمها سر جای خود خواهند ماند.
فعلا حزب کمونیستی نیست و هیچ دورنمایی برای تشکیل حزب مورد نظر شما نیست و مردم هم در انتظار حزب کمونیست شما نخواهند ماند.
اگر حزب کمونیست نیست تا بعد از سرنگونی رژیم حقوق مردم را برآورده کند چرا مردم را به سرنگونی رژیم دعوت می کنید. چرا مردم را به تاریکی ها و ناکجا آباد دعوت می کنید؟ چرا میخواهید مردم از چاله به چاه بیفتند؟ چرا با مردم شوخی میکنید؟ چرا قولی به مردم میدهی که توان

برآوردن آن را ندارید؟ چرا میخواهید مردم به هزاران فداکاریها و تلفات و خونریزیها رژیم را نابود کنند و در آخر چیزی نصیب آنها نشود؟ کدام رهبر، کدام کمونیست و کدام سیاستمدار بدون نقشه و برنامه قدم بر میدارد؟
شما خوب میدانید که در ایران هیچ حزب دمکراتیک و کمونیستی وجود ندارد که مبارزات مردم را رهبری کند اما شما پایتان تو یک کفش کردید و می گوئید : ای مردم رژیم اسلامی را سرنگون کنید تا فاشیستهای دیگر بر شما حکومت کنند. دقت کنید، حرف شما این در پاراگراف آخر این است: ای مردم زحمتکش و ملل تحت ستم غیر فارس رژیم اسلامی را سرنگون کنید تا فاشیستهای دیگر بر شما حکومت کنند
در مورد فراکسیون بکویم. فراکسیون تورکها فراکسیون فاشیستی و وابسته به مجلس فاشیستی ایران است و اعضای فراکسیون نوکران فاشیستهای اشغالگر ایران هستند.
تشکیل فراکسیون یک چیز را نشان میدهد و ان این است که جنبش ملی آذربایجان قدرتمند شده است و رژیمی که تا دیروز حاضر نبود اسم تورک را بشنود و تورکها را انکار میکرد امروز حاضر شده است که فراکسیون تورکها را از میان عوامل و مزدوران خودش انتخاب کند. در ترکیه هم چنین بود. دولتهای فاشیستی تورک موجودیت و هویت کوردها را انکار میکردند ولی با قدرتمند شدن جنبش کوردها مجبور شدند نه عوامل خودش بلکه دمکرات ترین و بهترین نمایندگان واقعی کورد را به مجلس راه دهد که اکنون فاشیسم تورک ترکیه وحشیانه و بطور جنون آمیزی تمامی قوانین را زیر پا گذاشته و دمیر تاش و دیگر نمایندگان کورد پارلمان را به زندان انداخته است.
فراکسیون تورک مجلس ایران ربطی به مردم آذربایجان ندارد ولی ایجاد آن قدرت تورکها در ایران را نشان میدهد که فاشیستهای فارس به اراده تورکها تسلیم میشوند تا بدین طریق مبارزه ترکها را از مسیر درست منحرف کنند.
دوست عزیز نوشته شما نشان میدهد که شما فقط معترض هستید و در نهایت به هر دلیلی سرنگون طلب هستید. شما سیاستمدار، رهبر