Skip to main content

دوست من نوشته : مقاله شماست

دوست من نوشته : مقاله شماست
آ. ائلیار

دوست من نوشته : مقاله شماست که ادعاست نه کامنت من ( در کامنت شماآمده « من دلیل آوردم اینکه با پان ایرانیست و ناسیونال بلشویکهای وطنی هم صدا شدی- ( و منهم نوشتم این ادعاست دلیل نیست. چون فاکتی برای سخن خود ذکر نکرده اید- یعنی فقط ادعا میکنید. معنی ادعا و دلیل را نمیدانید. در مقاله کنترول گروهها توسط حکومتها مطرح شد و فاکتهای مختلف ذکر شده مانند کنترول نازیها-کردها-قلعه بابک و شوراها. این یعنی با فاکت سخن گفتن. پس باز بلد نیستید با فاکت و دلیل چیز بنویسید- و نمیخواهید یاد بگیرید- چون به تعصب کور گرفتارید- با مغز خود تفکر نمیکنید.)

من دیگر با شما بحث نمی کنم ( برای بحث ، یادگیری دلیل-فاکت-استدلال لازم است- چون اینها را بلد نیستید طبیعی ست که نتوانید دیالوگ داشته باشید)

جمله شما هم ثبت تاریخی شد ( این جمله خیلی وقت پیش در مقاله ی مسایل خانه و همسایه آمده تازه نیست جانم.)
بخوان تجزیه ترکیه ( کار کردها چرا استقلال نیست تجزیه است- ولی کار شما در مورد آذربایجان استقلال است؟ تجزیه چرا در ترکیه بد است و در ایران خوب است؟ اردوغان چی و ترکیه پرستی؟ یک بام و دو هوا؟ چنین ذهنی قدرت تفکر را از دست داده )

اینها عین ادبیات اقبالی است( شما معنای دلیل و فاکت و استدلال را نمیدانید آنوقت ادبیات شناس هم شدید؟ باز اینجا هم سخن خود را روی باد مینویسید)
این از خصوصیات یک کمونیست است( برای شما هم دعوت نامه به جشن کمونیست شدن خودم خواهم فرستاد- که باز بدون فاکت چیز ننویسید)