Skip to main content

پاسخ فرد هتاک ناشناس "گرگان و

پاسخ فرد هتاک ناشناس "گرگان و
Anonymous

پاسخ فرد هتاک ناشناس "گرگان و دشت" که حمله به ناشناس .. کرده!
هتاکی تو ادم .. و بی ادب به شخصی ناشناس که انتقاد و نظرش گفته و بخاطر اشتباهات تایپی اش غذرخواهی، نشان می دهد تو ادم بداخلاقی هستی و متاسفانه باز ایران گلوباتل ثابت کرد سایت نااخلاق مدارست و ارزش چندانی برای اخلاق قائل نیست.
انتقاد یک چیز است و هتاکی یک چیز دیگر.
این سایت بسیار بدنام است در نزد ایران دوستان ایرانی و هر ایران دوستی مدتی در فضایی مجازی جستجو کرده این سایت بدنام می شناسد که در این سایت تجزیه طلبان و نفرت افکنان ضد ایرانی جولان میدهند و معمولا با تعجب نظر همه منتشر میکند احتمالا این کامنت مرا هم منتشرمی کند!
ولی اگر تو مدعی ایران خواهی که شک دارم باشی، کارت نادرست است.
این فضای مجازی با میدان جنگ مسلحانه فرق دارد. موقعی دشمن اسلحه به دست می گیرد و به خاک مام وطن تعرض می کند یک جور مبارزه میکنند و اینحا منطق

و استدلال و اقناع است. پرخاشگر یو عصابیت عمدی هیچ کمکی به نمی کند و نتیجه برعکس دارد. هرکاربر ناشناسی در دفاع از هقیده و چیزی اقدام به هتاکی و بداخلاقی کند باید در نیتش شک کرد و احتمال داد مزدور و ستون پنجمی است. عقل سلیم این را می گیود. اگر تو یک اکانت رسمی داشتی و شناخته باز این هتاکی ات نشان بی اخلاقی بود ولی چون ناشناسی و هتاکی می کنی به احتمال قریب به یقین ایران دوست و مدافع ایران نیستی.
هتاکی تو خود دلیل بر محکومیت است.
این سایت ایران گلوبال صاحب و مدیر دارد. وقتی کامنت منتشر می کند از اختیار استفاده میکند و البته دیگران می توانند پیشنهاد و انتقاد کنند ولی ناشناسی هتاکی مثل تو نمی وتواندبا هتاکی مدیر و صاحب سایت به کاری واداردو من احتمال میدهم از انتشار این هتاکی ها توسط این سایت قصد و مرضی است و اصلا این انتشارها نشانه دموکراتیک بودن و احترام ازادی بیان نمی دانم. جناب میدر و صاحب این سایت انتشار هتاکی ها نشانه دمورکات بودن و احترام به ازادی بیان شما نیست. امثال مرا نمی توانید با این نمایش های احمقانه تان گول بزنید و یا مرعوب کنید.