Skip to main content

من آدم بی دینی هستم ولی مانند

من آدم بی دینی هستم ولی مانند
peerooz

من آدم بی دینی هستم ولی مانند اکثر مردم خاور میانه در فرهنگ اسلامی رشد کرده ام و آنچه خواهم گفت نه در دفاع از اسلام بلکه شبهه زدائی از مذاهب مشابه است. جناب صوفی زاده میفرمایند " یکی از عوامل ریشە خشونت در فرهنگ تورکها را باید در هویت دینی آنان دید. تورکها بدون تکیە بر اسلام هویت ضعیفی نسبت بە ملل دیگر دارند.....".

اسلام و مسیحیت شعبه ای از یهودیت میباشند و کم و بیش از همان اصول برخوردارند اما به جهت ابلهی مسلمانان و زرنگی مسیحیان و یهودیان چنین وانمود شده است که مسیحیت دین رحمت است. کتاب مقدس مسیحیان دارای دو قسمت عهد عتیق و جدید میباشد یعنی تورات یهود بخشی از انجیل اکثر مسیحیان بوده و مندرجات آن جهت مسیحیان مقدس میباشد. در کتاب سفر تثنیه که آخرین کتاب تورات و از بخش‌های عهد عتیق است مطالبی ذکر شده است که ماهیت این ادیان را بر ملا میسازد. ترجمه این فصل از حوصله و توانایی ترجمه دقیق

من و گنجایش کامنت خارج است. در پایان لینک آنرا برای اشنیان به زبان انگلیسی میآورم. این کتاب مفصلا میگوید زمانی که خداوند شما را به سرزمینی میآورد که صاحب آن خواهید شد و بسیاری از هفت ملتی که ساکن ان میباشند را از بین خواهد برد شما نباید به آنها رحم کرده و معاهده ای ببندید. نباید با آنها ازدواج کنید. معبد های آنها را تخریب و بت های آنها با آتش از بین ببرید و آنها را تحت انقیاد درآورید. شما مردم منتخب خداوند از نظر جمعیت از همه آنها کوچکترید. و اگر چنین نکنید خداوند شما را از بین خواهد برد. نه همه بلکه پاره ای از آنچه در خاورمیانه میگذرد اجرای این فرامین برای حفظ سرزمین مقدس است. منظور آنکه تنها اسلام " یکی از عوامل ریشە خشونت در فرهنگ ....هویت دینی آنان..." نیست. اکثر قریب به اتفاق کردها نیز مسلمانند.
http://www.usccb.org/bible/deuteronomy/7