رفتن به محتوای اصلی

اهداف «بوز قورتچی های آزربایجان»
04.10.2012 - 19:20

ARAZ

رفیق Mehdi serani این حقیقت برای صاحبان افکارتحت خدمت روس و فارس ویرانگر است چون شما مانقوردها نوکری بیگانگان را می کنید و ما بوز قوردها نوکری ملت ترک آزربایجان را در نتیجه ما از بیان واقعیت ترسی نداریم شما چطور؟ و در ضمن استقلال آزربایجان و دموکراسی برای ملت آزربایجان به هر قیمتی حتی همکاری با آمریکا ، اسراییل و هر کشوری که منافع اش با منافع ملت آزربایجان در یک راستا باشد. حتی رفیق اگر اهداف تو هم در راستای منافع آزربایجان باشد با توهم همکاری می کنم (یتر کی بو ایران دییلن توستاقدان و فارس راسیتتنن گونئی آزربایجان قورتولسون)

[ آذربایجان جنوبی از راسیست فارس و زندان ایران رها شود- ترجمه جمله ترکی آذربایجانی از ایران گلوبال]
Mehdi serani
 
آراز افندی! آفرین بر تو که حقیقت را می نویسی. قبول می کنی که بوزقورت هستید. یعنی گرگ خاکستری که جهان آنرا فاشیست می شناسد. ثانیا هدف شما استقلال آذربایجان بهر قیمت است. یعنی درست کردن یک آذربایجان بوزقوردی که در آن همه انسانها بعنوان مانقورت و چپ و ایرانگرا باید تحت تعقیب باشند. و بعد می خواهید به ترکیه بپیوندید. آفرین. باید اینطور شجاعانه صحبت کرد. آفرین بر شجاعتت. رهبرانت هم باید یاد بگیرند مثل تو شجاع باشند. x ضمنا به کسانی که به اسم تو مقاله می نوشتند بگو کمی املا یادت بدهند. تا تامین را تعمین ننویسی.
مهدی سرانی
بلی درست است. بزرگی به عقل است نه به سال. منهم بزرگی عقلی را گفتم. ... مگر هیتلر برای آلمان فاشیست نبود. آلمانی که نمی آید فاشیست ماداگاسکار باشد. فاشیسم یک گ. است. ..
ARAZ

آقای Mehdi serani بهتراست شما هم این عادت بد را فراموش کنی چون دیگر پنجاه سال پیش نیست اینک هر کس حرف حساب بزند قبول میکنند ولو اینکه سنش هم پایین باشد فهم وشور به سن وسال نیست بخاطر این است که حرفهای شما در نزد جوانان ترک خریدار ندارد یخ زدگی افکار شما کار دستان داده و توانایی تحلیل جنبش ملی آزربایجان را از شما گرفته و تحدید جوانان هیچ منفعتی برای شما نخواهد داشت برای بوز قورتچیهای آزربایجان اولین هدف آزادی استقلال و دموکراسی برای آزربایجان جنوبی و دومین هدف اتحاد آزربایجان و سومین هدف اتحادیه کشورهای ترک میباشد. و در این میان پیشرفت و قدرتمند شدن ترکیه آرزوی قلبی ما هست و اگر برای تعمین منافع ترکیه درصورتیکه این منافع در راستای منافع آزربایجان جنوبی باشد اگر کاری لازم باشد من یکی انجام میدهم .

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

آ. ائلیار
ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.