رفتن به محتوای اصلی

محسن هادی هنرمند جوان از ایران همراه با البوم نقاشی
06.01.2013 - 21:51

Missing media item.

امیل تماس با محسن هادی:

m.h.art@hotmail.com

Missing media item.


Missing media item.Missing media item.Missing media item.Missing media item.Missing media item.Missing media item.Missing media item.Missing media item.Missing media item.Missing media item. Missing media item.

نام و نام خانوادگی :   محسن هادی متولد 1361 (1982). متولد : تهران                                    -1

مدرک تحصیلی : کارشناسی (لیسانس) هنرهای تجسمی – گرافیک     

فعالیتهای هنری :  نقاشی . عکاسی . نمایش                          

اینجانب از کودکی علاقه مند به تصویرگری و طراحی بوده ام و در سنین نوجوانی با گذراندن دوره های طراحی در جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران فعالیتهای تجسمی خود را به صورت آکادمیک آغاز کردم.

از همان ابتدا علاقه مند به کشیدن طراحی های فانتزی و ایده پردازانه وتخیلی با مضامین فردی و اجتماعی بودم و از همان ابتدا از واقع گرایی (رئالیسم) دوری میجستم.

تا قبل از رفتن به دانشگاه وتحصیل در رشته گرافیک بیشتر به طراحی مشغول بودم و نقاشی و کار با رنگ را آغاز نکرده بودم.پس از رفتن به دانشگاه وآشنایی با مبانی هنرهای تجسمی . به کاربرد رنگها و نقاشی علاقه مند شدم و تا به امروز بیش از100 اثر نقاشی و تصویر سازی خلق نموده ام.

موضوع نقاشی های من  عمدتا" چهره های غیر واقعی و تغییر شکل یافته و اغراق شده میباشد که آن را با تکنیک های مختلف و بر روی سطوح مختلف از جمله : بوم .کاغذ .مقوا.چوب و سنگ و فلز و شیشه تجربه کرده ام.حال و هوای کارها بیشتر نزدیک به سبک اکسپرسیونیسم می باشد که بیان درد ها .رنجها هیجانات.عقده های سرکوب شده انسان معاصر میباشد.

Missing media item.Missing media item.Missing media item.

و تعدادی از کار هایم نیز فضایی وهم آلود و خواب گونه و رویایی دارند که  فضایی نزدیک به سبک سورئالیسم ( فرا واقع گرایی ) دارند که آنها نیز کم و بیش از حال و احوال درونی انسان ها حکایت میکند.تصاویری حاکی از ضعف ها و کاستی های بشر و آسیب پذیر بودن انسان... لازم به ذکر است که این برداشتها شخصی و ساخته و پرداخته ذهن هنرمند میباشد.

 Missing media item.Missing media item.

بخش دیگر نقاشیهای  اینجانب شامل فیگورها و اندامهای برهنه و نیمه برهنه میباشد که مضامینی ازتنهایی. عشق و تمایلات جنسی را در بر دارد.

Missing media item.Missing media item.Missing media item.

به طور کلی میتوانم بگویم کهاز دیگر تجربیات شخصی بنده در ضمینه هنر های تجسمی . هنر عکاسی است که همواره به آن علاقه مند بوده ام. این تجربیات عمدتا" شامل عکسهایی با زاویه دیدی خاص ودگرگون شده به اشیا . طبیعت .انسان وحیوانات میباشد و تلاشی است برای دفرمه کردن آنها. همچنین عکسهایی با مضامین : مردم . فرهنگ .جامعه از دیگر تجربه های اندک اینجانب در ضمینه عکاسی می باشد.

  

فعالیتهای نمایشی :                                                                       2

 از سال 79 با بازی درچندین نمایش  کودک  از جمله : " غول کوچولو و چراغ جادو "نوشته و به کارگردانی  : {آیلا کریمی} فعالیت تجربی  در تئاتر رو آغاز کردم. پس از آن با بازی در نمایش " ملکه زیبایی لی نین " نوشته : " مارتین مک دو ناف" و به کارگردانی : { مهری لونی } و همچنین بازی در نمایش : " برای دیدنت قهوه دم کردم " به نویسندگی و کارگردانی : { نعیما کرمی و مهرداد مصطفوی} فعالیتهای صحنه ای خود را ادامه دادم.

از تجربیاتم در نمایش عروسکی میتوانم به : عروسک گردانی و صدا پیشگی(دوبلاژ) در  نمایش عروسکی : " ای  وای  های "  نوشته و به کارگردانی  : " ستاره امینیان " شرکت داده شده در دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی عروسکی تهران مبارک .( لازم به ذکر است این نمایش بیشترین جوایز اول را در سال  87 کسب کرد از جمله جایزه بهترین متن .  بهترین کارگردانی . بهترین طراحی صحنه  و پس از آن 2 بار به اجرای عموم در آمد)

 Missing media item.Missing media item.

عروسک گردانی و صدا پیشگی(دوبلاژ) در نمایش عروسکی "  به دیدارت بازم گشا "  نوشته و به کارگردانی : { فاطمه سلجوقی } شرکت داده شده در چهاردهمین جشنواره بین المللی عروسکی تهران مبارک.

 

واز دیگر فعالیتهای نمایشی ام صدا پیشگی ( دوبلاژ) در سریال عروسکی  تلویزیونی  : " شهر جیک جیکستان " به کارگردانی " راحله شمس آبادی " تهیه شده برای شبکه تلویزیونی دنا ( سیمای یاسوج ) و همچنین صدا پیشگی در مجموعه عروسکی آموزشی : " آوا و ندا " تهیه شده توسط " سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای "  و همچنین صدا پیشگی در نمایش عروسکی  " افسانه ماهک " به کارگردانی " حسین چراغی " شرکت داده شده در جشنواره رضوی سال  91 میباشد.

Missing media item.Missing media item.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
اختصاصی ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.