رفتن به محتوای اصلی

واکنش احمدی نژاد به سخنان خامنه ای!

واکنش احمدی نژاد به سخنان خامنه ای!
تفسیر از:
اقبال اقبالی

گردیده است. دو مافیای خامنه ای و احمدی نژاد از یکدیگر زخم خورده اند و مانورهای آنها تا حذف یکی از ان دو ادامه خواهد داشت.
...............

 بسم الله الرحمن الرحيم

حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي)

مقام معظم رهبري 

با سلام و تحيت

عطف به بيانات حضرتعالي در روز شنبه 91.11.28 به استحضار مي رساند كه اينجانب و همكارانم در دولت تا آخرين لحظات مسئوليت دلبسته به ارزش هاي انقلاب اسلامي كمر بسته خدمت به كشور و مردم خواهيم بود و اطمينان مي دهم كه همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، در مسير اعتلاي كشور و رفع مشكلات كشور خواهد بود و كوچكترين قدمي برخلاف مصالح كشور بر نخواهيم داشت .

دلبستگي و ارادت اينجانب و اعضاي محترم دولت به جنابعالي هميشگي است. دوام سلامت و توفيقات حضرتعالي را از ايزدمنان مسئلت دارم.

محمود احمدي نژاد

.........................................................

 سه نامه سران سه قوه به سیدعلی با ترتیب ارسال و انتشار:

رئیس قوه مقننه
بیانات بلیغ حضرتعالی در ملاقات با مردم انقلابی آذربایجان به مناسبت سالروز قیام شکوهمند مردم تبریز از هر جهت راهگشا و امیدآفرین برای ملت عزیز بود.حقیر لازم می دانم از تذکرات خیرخواهانه و منصفانه حضرتعالی در مورد رفتار قوا سپاسگزاری نمایم و آنچه از تذکرات به رعایت مصالح کشور توسط این بنده اشارت داشت، با جان و دل پذیرا و آن را نصب‌العین کار خویش قرار خواهم داد و مطمئن هستم نمایندگان استیضاح‌کننده و قاطبه نمایندگان اندرزهای مشفقانه حضرتعالی را مبنای عمل خویش قرار خواهند داد و این نگاه بلند، بار دیگر عظمت و شوکت جایگاه تاثیرگذار ولایت فقیه را در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان می‌دهد.

رئیس قوه قضائیه
با سپاس بيكران به آستان مقدس حضرت احديت كه نعمت ولايت را بر اين امت ارزاني داشته و آنگاه كه پاره اي سوء تدبيرها و گاه حواجس نفساني در مسير حركت انقلاب مشكلاتي را فرا مي نهد، اين حبل المتين الهي كشتي انقلاب اسلامي را به ساحل نجات رهنمون مي شود.اينجانب بر خود لازم مي دانم از سوي خود و خانواده بزرگ دستگاه قضايي از بيانات ناصحانه و ارزشمند حضرت مستطابعالي در جمع مردم شريف آذربايجان شرقي تشكر نموده و اعلام نمايم ، در مسير اجراي توصيه ها و تذكرات مشفقانه حضرتعالي همچون گذشته گام هاي استوار بر خواهيم داشت.از خداوند متعال طول عمر با عزت و سلامت آن جناب را مسئلت مي نمايم.
 
رئیس قوه مجریه  
عطف به بیانات حضرتعالی در روز شنبه 91.11.28 به استحضار می رساند که اینجانب و همکارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهیم بود و اطمینان می دهم که همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، در مسیر اعتلای کشور و رفع مشکلات کشور خواهد بود و کوچکترین قدمی برخلاف مصالح کشور بر نخواهیم داشت.دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است. دوام سلامت و توفیقات حضرتعالی را از ایزدمنان مسئلت دارم.
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید