رفتن به محتوای اصلی

لاریجانی= (کبک) خامنه ای
24.04.2013 - 23:53

طی‌  همین هفته جاری،متولی قوه قضائیه جناب لاریجانی اظهار نظری عجیب و مضحک ارائه دادند و گفتند که در ایران اعدام سیاسی نداریم..!؟

لازم دیدم که به ایشان بگویم سرش را زیر برف بیرون بیاورد، یعنی‌ مردم میبایست کشتار‌های گروهی،دهه ۶۰ و گورستان خاوران، اعدام‌های گروهی فعلی‌ در زندان‌ها تحت عناوین مختلف،قربانیان حوادث۷۸ کوی دانشگاه،و همچنین انتصابات ۸۸ را از یاد ببرند،یا اینکه فراموش کنند؟

هر چند وقتی‌ کاندیداهای انتخاباتی(کنفرانس خبری قالیباف)،با کمال وقاحت از مردم میخواهند،که اشتباهات و خطاهای  سران و مسئولین را نادیده بگیرند و پای صندوق‌ها بیایند ،باید شاهد چنین اظهار نظر هایی باشیم.

البته به  گفته ایشان از ۳ منظر می‌توان نگاه کرد:

-  شاید اعدام سیاسی در ملأ عام صورت نگرفته باشد،اما این دلیلی‌ بر عدم وجود آن نیست،ضمن اینکه بر کسی‌ پوشیده نیست که جمهوری اسلامی قطعاً داشته و دارد. 

-ضمن اینکه حکومت اسلامی،همیشه مخالفین و منتقدین خود را به صورت مشکوک از سر راه خود برداشته،پروژه ‌قتل‌های زنجیره‌ای ،خود دلیل محکمی بر داشتن اعدام‌های سیاسی در ایران می‌باشد.

-  سیاسیونی هم که شانس بیاورند از کشتار گاه اسلامی، جان سالم به در ببرند،در اثر عواقب شکنجه‌ها ، باید کنج عزلت اختیار کنند و دچار مرگ تدریجی‌ شوند،یا اینکه ترک دیار و خانواده کنند.

ای کاش،مسئولین نظام اسلامی به گفته  ناپلئون بناپارت گوش میکردند،و هیچ گاه اجازه نمی‌دادند که زبانشان زودتر از ذهنشان حرکت کند،هر  چند متد سعی‌ و خطا به نوعی در میان دولت مردان نظام اسلامی اپیدمی شده است.(حرکت اخیر نیروی افتضاحی در مریوان،و توهین به پوشش زنان کرد)

در آخر باید بگویم،این همه بیشرمی فقط از کسی‌ یا کسانی‌  بر میاید،که زیر لفافه و  عبای خود از روی شکم سیری،چنین اراجیفی را می‌‌سرایند،چرا که با وجود چنین نظام غیر انسانی‌ و اسلامی،مردم به صورت تدریجی‌ در حال اعدام میباشند.

ملایان باید بدانند که هیچ حکومت استبدادی ،دیکتاتوری و دینی دوام نداشته و سقوط خواهد کرد،نظام اسلامی نیز به واسطه حکومت بر ذهن و افکار انسانی‌ از این قاعده مستثنی نیست،  و به زودی سرنگون خواهد شد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.