رفتن به محتوای اصلی

قتل داریوش مهرجویی، کارگردان ایرانی به همراه همسرش در ویلای شخصی
15.10.2023 - 08:40

گزارش‌ها از ایران حاکیست که پیکر داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی آنها در کرج پیدا شده است.

به گزارش رسانه‌های داخلی در ایران پلیس استان البرز گفت که جسد این کارگردان سینمای ایران ساعتی پیش کشف شده است.

خبرگزاری ایسنا به نقل از محمدمهدی عسگرپور، مدیر هیات رئیسه خانه سینما، تایید کرد که آقای مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر «به قتل رسیده اند.»

خبرگزاری صداوسیما می‌نویسد که قتل در شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس در حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه الی ۲۲ شنبه شب روی داده است.

این خبرگزاری نوشت: «در هفته گذشته وحیده محمدی‌فر (نویسنده) و همسر داریوش مهرجویی در صفحه شخصی خود از تهدید شخصی ناشناس با چاقو خبر داده بود.»
 

داریوش مهرجویی فیلم‌هایی چون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته است. 

آخرین فیلم او «لامینور» بود که در سال ۱۳۹۸ ساخته شد.

حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، به خبرگزاری ایسنا گفت: «این حادثه در ساعات پایانی شنبه‌شب از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیده‌اند.»

او گفت که دختر آقای مهرجویی این حادثه را به پلیس اطلاع داده بود و اضافه کرد: «تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.»

او اضافه کرد: «این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.»

داریوش مهرجویی و همسرش

 

به گزارش خبرگزاری قوه قضاییه، میزان، حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز، گفته است که مونا مهرجویی، دختر داریوش مهرجویی، در ساعت ۲۰:۵۰ شنبه با پدرش تماس داشته است.

او در ساعت ۲۲:۲۵ به منزل پدرش می‌رسد، اما کسی در را باز نمی‌کند. او «با کلید در را باز و وارد منزل می‌شود و مشاهده می‌کند که پدر و مادرش با ضربات چاقو یا جسم برنده دیگر به نواحی گردن به قتل رسیده‌اند.»

به گزارش روزنامه «اعتماد» خانم محمدی‌فر هفته گذشته، پانزدهم مهرماه، در صفحه اینستاگرام خود از تهدید شخصی ناشناس و همچنین سرقت وسایل‌شان خبر داده بود.

البته بعضی از کاربران تاریخ این پست خانم محمدی‌فر را سال گذشته می‌دانند. صفحه اینستاگرام خانم محمدی‌فر خصوصی است اما عکس این پست را رسانه‌ها منتشر کرده‌اند، هرچند تاریخ آن در این «اسکرین‌شات» مشخص نیست.

با این حال او بعد از روز ۱۵ مهر در مصاحبه‌ای با روزنامه «اعتماد» تایید کرده بود که یک فرد ناشناس با چاقو پشت شیشه خانه آنها ظاهر شده، آنها را تهدید کرده و بعد گریخته است.

او همچنین گفت: «البته مدتی پیش هم یکسری وسایل از جمله سنتور مربوط به فیلم سنتوری را از خانه ما سرقت کردند که در حال حاضر وکیل همسرم پیگیر کارهای قانونی این موضوع است.»

داریوش مهرجویی فیلم‌هایی چون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته است.

آخرین فیلم او «لامینور» بود که در سال ۱۳۹۸ ساخته شد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.