رفتن به محتوای اصلی

مدرک جعلی حسن روحانی
20.06.2013 - 09:39

 آقای حسن روحانی قبل ازشروع کارش یعنی تدارکاتچی رهبر باید بناروشنی هادرموردمدرک تحصیلی اش که موردسئوال وناروشنی های زیادی است   جوابگوباشددراینجا نه مدرک وتحصیلات بلکه دروغ وعوامفریبی وسوء استفاده ارمدرک تحصیلی موردنظراست. به دوخبرزیرتوجه کنیدونظردهید.

 http://keshvaram.blogspot.se/2013/06/blog-post_37…

 دانشگاه آکسفوراخیرآ واژه کردانیسم وکردانایز را(kordanism,kordanize)رابواژگان خوداضافه کرده است

  این واژه به کسی و یا گروهی اتلاق می‌گردد که برای خویش مدرک سازی نمایند، منشاء این نامگذاری علی کردان آن سینه چاک ولایتمداری است که با تقلب خود را فارغ التحصیل دانشگاه آکسفورد نامید و با همین مدرک تقلبی در معتبرترین دانشگاههای ایران به عنوان استاد تدریس می‌کرد.

روشنفکران ما انگار بلدند تنها عیوب کسانی را ببینند که مخالفشان هستند و اگر کسی گامی را در راستای اهداف آنان بردارد سعی در کتمان عیوبش را دارند، قطع به یقین مدرک تحصیلی دانشگاهی بیشتر سران جمهوری اسلامی اگر از دانشگاههای داخلی باشند سفارشی است و اگر از خارج از ایران با کردانیز کردن همراه است؛  یکی از همین افراد آخوند "حسن روحانی" است که به دروغ می‌گوید مدرک دکترای حقوق خویش را از دانشگاه گلاسکو گرفته است، این دانشگاه اخیرا اعلام کرده است که فردی با نام حسن روحانی از این دانشگاه فارغ التحصیل نشده است، او در توجیه ادعا کرد که مدرک را پیش از انقلاب و زمانی گرفته است که نام وی  حسن فریدون بود است، جالب اینجاست که هیچکس با چنین نامی نیز از دانشگاه گلاسکو مدرک دکترا نگرفته است؛ از آنجائی که برای توجیه دروغ باید دروغ دیگری گفته شود اطرافیان او گفتند که وی مدرک خود را از دانشگاه "گلاسکو کالدونیان" گرفته است این در حالی است که دانشگاه مزبور در سال 1993 تأسیس شده است یعنی زمانی که نام وی طبق سخنان خودش حسن روحانی بوده نه حسن فریدون، ایشان برای توجیه این امر گفته است که او این مدرک را در سال 1999 گرفته است و این همان زمانی است که وی مشغول مذاکرات هسته با قدرتهای بزرگ بود؛ برخی از مردیدانش برای تویجه این ادعا می گویند که شخصی با نام حسن فریدون از این دانشگاه مدرک دکترا گرفته جالب است که مردک دکترای حسن فریدون در زمینه فلسفه است نه حقوق، ضمنا نام ایشان طبق سخنان خودش پس از انقلاب حسن روحانی بوده نه حسن فریدون.

 دانشگاه گلاسگو؛ حسن روحانی در این دانشگاه دکترا نگرفته است

http://iranazar.org/?p=25632

 ارسال شده توسط admin1 on خرداد ۲۲م, ۱۳۹۲ در دسته خبرها, خبرهای مهم. تغییرات این خبر را دنبال کنید در RSS 2.0. شما میتوانید برای این خبر بازتاب ارسال کنید

 دانشگاه گلاسگو؛ حسن روحانی در این دانشگاه دکترا نگرفته است

پایگاه خبری آذربایجان : دانشگاه گلاسگو در تایید استعلام  گروه تایید کرد که هیچ گونه مدرک و پرونده‌ای دال براینکه شخصی به نام “حسن روحانی” در این دانشگاه تحصیل کرده باشد، وجود ندارد. سخنگوی دانشگاه گلاسگو گفت: پرونده دانشجویان خارجی را در سالی که اعلام شده، بار دیگر بررسی کرده و هیچ پرونده ای که صحت ادعای حسن روحانی را درخصوص سپری کردن دوران تحصیلش در این دانشگاه باشد، پیدا نکرده است.

 سایت رسمی حسن روحانی در بیوگرافی روحانی اعلام کرده بود که وی مدرک دکترای خود را از دانشگاه Glasgow انگلیس دریافت کرده است.

به گزارش جهان، کمی بعد سخنگوی این دانشگاه در پاسخ به سوال یک خبرنگار اعلام کرد که هیچ سابقه ای از شخصی به نام روحانی در این دانشگاه وجود ندارد.

 بعد از این ماجرا مستند تلویزیونی حسن روحانی،‌ محل تحصیل وی را دانشگاه Glasgow Caledonian عنوان کرد.

 اما ظاهرا آقای روحانی در حالی مدرک خود را در دهه ۷۰ میلادی گرفته است که دانشگاه Glasgow Caledonian در سال ۱۹۹۳ افتتاح شده است!

 فعالان تبلیغاتی آقای روحانی در یک سایت انگلیسی زبان در پاسخ به این شبهه گفته اند که وی مدرک خود را در سال ۱۹۹۹ با نام “فریدون” گرفته است!

 کمی بعد هم سخنگوی دانشگاه Glasgow Caledonian اعلام کرد که این دانشگاه مدرک روحانی را تایید نمی کند!

به گزارش افکارنیوز، در فیلم کمپین انتخاباتی روحانی که حدود نیم ساعت بود و تلویزیون ملی ایران آن را پخش کرد، اعلام شد حسن روحانی در دانشگاه گلاسکو کالدونیان تحصیل می کرده است یعنی پس از این افشاگری نام دانشگاه خلاف آن چیزی اعلام شد که در بیوگرافی وی گفته شده بود.

 پس از اینکه در رسانه ها موضوع ابهام در مدرک تحصیلی حسن روحانی منتشر شد، در مستند دوم تبلیغاتی حسن روحانی که از تلویزیون دولتی ایران پخش شد، نام محل تحصیل او به دانشگاه “کالدونین” گلاسکو تغییر یافت. در فیلم مستند گفته شد که آقای روحانی از دانشگاه گلاسکو کالدونیان با مدرک کارشناسی و دکترا فارغ التحصیل شده است.

 در حالی که در این فیلم زمان تحصیل حسن روحانی در این دانشگاه ذکر نشده است که گوینده تنها به ذکر این نکته که روحانی در سال‌های دهه ۵٠ دانشجوی این دانشگاه بوده است اکتفا شده است.

 تلگراف مدعی شده است که زمان تحصیل روحانی در این دانشگاه با هیچ سال تاسیس دانشگاه مذکور مطابقت ندارد و این مرکز علمی در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده است.

 بعد از این گزارش یکی از حامیان روحانی با ارسال لینکی به تلگراف اعلام کرد وی دکترای خود را در سال ١٩٩٩ با نام خانوادگی “فریدون” دریافت کرده است.

 با این وجود گزارشگر تلگراف مدعی می شود که با توجه به مسوولیت حسن روحانی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و زمان بر بودن مذاکره با غرب و همچنین عضویت او در دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام، این امر بعید به نظر می رسد.

 به نوشته “تلگراف”، شائبه درباره مدرک تحصیلی روحانی زمانی مطرح می شود که در فاصله چند روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری در ایران، او به عنوان نامزدی “کاریزماتیک و مناقشه برانگیز” شناخته می شود.

 حسن روحانی که پیش از این به عنوان نامزدی میانه رو شناخته می شد، توانسته است تا بخش بزرگی از بدنه طرفداران اصلاحات را به خود جذب کند. او در منظره‌های تلویزیونی خود گفته است که باید “فضای امنیتی” شکسته شود و حامیانش در همایش‌های انتخاباتی او توجه مقامات امنیتی را به حصر خانگی میر حسین موسوی جلب کردند.

 این گزارش در ادامه به شعار حامیان روحانی اشاره می کند که در همایش اخیری که در ورزشگاه شیرودی برگزار شد فریاد “زندانی سیاسی آزاد باید گردد” سر دادند. این تحلیل پیش بینی می کند که برغم افزایش محبوبیت حسن روحانی، با توجه به تسلط اصولگرایان بر این دور از انتخابات نمی توان انتظار پیروزی او را داشت.

 بنا بر این گزارش با توجه به کناره گیری غلامعلی حداد عادل از شرکت در انتخابات و همگرایی بیشتر اصولگرایان، روحانی که با شعار تدوین “منشور حقوق شهروندی” و گفتمان “نجات اقتصاد و تعامل با جهان” به میدان آمده برای تصدی ریاست جمهوری با رقابت سنگینی مواجه است.

 همچنین چندروز قبل، یک روزنامه استرالیایی نیز به بررسی مدرک تحصیلی حسن روحانی پرداخت.

 “سیدنی مورنینگ هرالد” در گزارشی شبهاتی را در خصوص صحت مدرک دکترای نامزد حقوقدان انتخابات ریاست جمهوری ایران، حسن روحانی مطرح کرده و آورده است:

 سایت رسمی حسن روحانی در بیوگرافی روحانی اعلام کرده بود که وی مدرک دکترای خود را از دانشگاه Glasgow انگلیس دریافت کرده است.

به گزارش جهان، کمی بعد سخنگوی این دانشگاه در پاسخ به سوال یک خبرنگار اعلام کرد که هیچ سابقه ای از شخصی به نام روحانی در این دانشگاه وجود ندارد.

 بعد از این ماجرا مستند تلویزیونی حسن روحانی،‌ محل تحصیل وی را دانشگاه Glasgow Caledonian عنوان کرد.

 اما ظاهرا آقای روحانی در حالی مدرک خود را در دهه ۷۰ میلادی گرفته است که دانشگاه Glasgow Caledonian در سال ۱۹۹۳ افتتاح شده است!

 فعالان تبلیغاتی آقای روحانی در یک سایت انگلیسی زبان در پاسخ به این شبهه گفته اند که وی مدرک خود را در سال ۱۹۹۹ با نام “فریدون” گرفته است!

 کمی بعد هم اعلام کرد که این دانشگاه مدرک روحانی را تایید نمی کند!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
Gunaztv

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.