رفتن به محتوای اصلی

مارگزیده ازریسمان سیاه وسفید هم می ترسد!
30.09.2007 - 13:39

 جمهوری اسلامی بعنوان نظامی ضد بشری و فریب کاردربین مردم ایران وجهان شناخته شده است. این رژیم با نقض پی درپی حقوق بشرازروزروی سرکارآمدنش، همواره در لیست سیاه ترین رژیم های جهان قرارگرفته است. این را نمی توان نادیده گرفت و آن را انکارکرد. جمهوری اسلامی انسان ها راشکنجه واعدام می کند. این رژیم تمامتیتش با عملکردهای ضد انسانیش علیه همهء اقشارجامعه تعریف می شود. یکی ازوجه های این رژیم فریب است ودیگری زور. زور راهمگی می بینندودرخیابانها و زندانهای جمهوری اسلامی حاکم برایران بساط زورگویی است که سخن آخر رامی زند. اما دستگاه فریب جمهوری اسلامی داستانی بس طولانی دارد. این رژیم براساس اصل ایدئولوژی اسلامیش که به آنها اجازه می دهد که دربرابر"دشمنانشان" ازسلاح فریب استفاده کنند. فریب دربین انسان ها یک امری است برای دفاع ازخود درمقابل دشمنانشان و حفظ جان خود درطبیعت. این فریب در حیوانات مختلف هم می توان دردفاع ازخود ویا برای شکارازآن استفاده کنند. این برای حیوانات می تواند مفید باشد، اما فریب دربین انسان ها امری اخلاقی شده است و بارمنفی دارد. این عمل زمانی قبیح است که انسان های دیگر راازواقعییات دورکند. جمهوری اسلامی بافریب می خواهد انسان ها را درجنایاتی که مرتکب می شود، دچارسردرگمی کند. به عبارتی هدف جمهوری اسلامی این است که انسان ها را فریب دهد تا منافع نظام اسلامی راپاس دارد. منافع نظام اسلامی هم چیزی نیست، جزمنافع اقتصادی حاکمان. این منافع اقتصادی آنهاست که مهم ترین مسئله است و بخاطرآن هم همهء سیاستهای فریبکارانه وجبارانه شان راپی ریزی واجرا می کنند.

 درجمهوری اسلامی اصلی که وجود ندارد، اخلاق است. این رژیم می خواهد جامعه را بنام اخلاق با شدیدترین شیوه ها منکوب کند، اما همین رژیم خود اخلاق رارعایت نمی کند. اخلاق همانا بهینه های قبول شده درمیان انسان هاست. این بهینه هادرحال حاضرحتی جنبه ای جهانی وگلوبال رابخود گرفته است. این اخلاق به انسان ها حکم می کند که ازکشتاروخونریزی دست بکشند. این اخلاق جهانی تجاوزبه زنان وبی حقوقی زنان راقبیح می شمارد. این اخلاق ازداوج به زورکودکان زیرهیجده سال را بعنوان مثال ممنوع می کند. دامنه این اخلاق بسیارگسترده ترازاین هاست. درجمهوری اسلامی بنام اخلاق، اخلاق انسانی زیرپاگذاشته می شود. زمانی می گفتند که جمهوری اسلامی باعلم کردن دستگاه "اصلاحات" می خواهدجلوی مبارزات مردم ایران رابگیرد. زمانی هم مردم به عوامل پیشین رژیم که "علم" مخالفت بدون ضربه زدن قطعی به جمهوری اسلامی راپیشه کرده بودند، بی اعتمادبودند. باوجود نظام فرینده جمهوری اسلامی مردم حق دارند که به کل این رژیم بی اعتماد باشند. می گویند: که" مارگزیده ازریسمان سیاه وسفید هم می ترسد".

 هدف ازطرح این مسئله آن است که همچنین رژیمی می توان به هرکاری دست بزند. این رژیم حتی می توان حرکت های ضدخودرابرای رهایی خودازیک نابودی قطعی صورت دهد. دراین میان جمهوری اسلامی به سراغ کمونیسم ها وسوسیالیستها رفته است. این رژیم که خود یکی ازبانیان فقرشدیدمردم ایران است، می خواهد با علم کردن ایده ای که درجهان بخاطربسته بودنش همانا همان کارهایی راکه جمهوری اسلامی مرتکب می شودرامرتکب می شود، برموج عدالت خواهی وآزادی طلبی مردم ایران سوارشود. جمهوری اسلامی که نظامی است بناشده برمکتب اسلام شیعه اثنی عشری، مشترکیات زیادی با نظام های دیکتاتوروبسته دارد. این مشترکیات ازآن جهت برای جمهوری اسلامی اهمیت داردکه دشمن مشترکی هم دارند. درجهان امروزنظام های بسته دیگر جایی ندارند. این نظام ها باپیشرفت بشریت یکی بعد ازدیگری به موزه ها سپرده می شوند. جمهوری اسلامی نمی تواند دیریازود ازاین سرنوشت بری باشد. این نظام بسته که دربرابرپیشرفت بشریت قرارگرفته نمی تواند سرنوشتی به غیر ازنظام های بسته سوسیالیستی وکمونیستی شوروی وآلبانی ویوگوسلاوی و غیره برای خودرقم بزند. این نظام ها و هواداران قلیلشان شانسی نداشته وندارند. موج عدالت وآزادی و دمکراسی بساط آنها رادرهم پیچید. زندان ها و اردوگاههای کارشان رابهمراه نظام بروکراتیک تک حزبیشان راحرکت میلیونی مردمشان درهم پیچید. جمهوری اسلامی هرازچندگاه برای این که بخواهد خودراازدست دنیای عدالت وآزادی ودمکراسی برهاند، به آنها می آویزد. این رژیم با این وسیله ها می خواهد خودراازدست مردمی که حقشان را می خواهند خلاص کند، ما نمی داند که مردم وقشرآگاه آنها دیگردنبال هیچ نظام بسته ای نمی افتند. آنها درک نمی کنندکه نظام های بستهء کمونیستی وسوسیالیستی همانند نظام شیعه اثنی عشری جمهوری اسلامی زندان و داروشکنجه وگرسنگی داشتند. این نظام ها عدالت وآزادی برای مردم هیچ نیآوردند، بلکه عملا دمکراسی و حقوق بشرراقبول نداشتند. حکم اعدام دراین نظام هم اجرا می شدودرجمهوری اسلامی هم اجرامی شود. زندان دگراندیشان هم دراین نظام ها وجودداردکه درجمهوری اسلامی برقراراست والخ.

 شنبه 29.9.2007

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.