رفتن به محتوای اصلی

‫‫صحبت از جنگ توهم سازی است
14.12.2013 - 19:49

‫نوکران رژیم بطور مرتب مساله جنگ را مطرح میکنند و کمپین ضد جنگ راه می اندازند در حالیکه میدانند که کسی نیت جنگ با انها را ندارد. امریکا و اروپا با خرج خود دشمنان جمهوری اسلامی را از بین برده اند تا این رژیم از هیچ طرفی دوچار خطر نشود. همین رژیم با کمک اروپا مهمترین دسمنان ایرانی خود را در اروپا ترور کرده و قاتلان رهبران مخالف را آزاد کرده است.

‫کشور های همسایه هم هیچ گونه کمکی نه تنها به مخالفان آن نمیکنند، بلکه با آن قرارداد امنیتی میبندند. ترکیه، پاکستان، افغانستان و بسیاری از ممالک همسایه با این رژیم توافقنامه امنیتی امضا کرده اند و بسیاری از ایرانیان را دستگیر و تحویل رژیم داده اند.

‫‫پس کی با این رژیم قرار است جنگ کند و ایران را به روزگار عراق و یا افغانستان بیندازد؟ مگر اکنون ایرانیان وضعیت بهتری از عراق دارند؟ اگر در عراق بمبی منفجر میشود، توسط مخالفان محروم شده از حق است ولی در ایران بهمان اندازه کشتار میشود اما توسط خود دولت. در حالیکه عراق شدیدا در حال ساختن خود است، جمهوری اسلامی ایران شدیدا در حال تخریب کلیه جوانب زندگی است. بقول یک جوان ایرانی، چیزی نمانده که خراب نشده باشد.

‫از سوی دیگر، توافق نامه ژنو فرصتی بود که غرب به ایران داد تا از یک انقلاب جلوگیری کند. اگر امریکا میخواست که رژیم تغییر کند احتیاج به جنگ نداشت. میتوانست به تحریم ها ادامه دهد و مردم ایران را کمک کند تا خودشان رژیم را عوض کنند.

‫شما رسانه های فارسی زبان را که توسط غرب راه اندازی شده، نگاه بکنید. از مهمانانی که دعوت میکنند، به خوبی میشود فهمید که در جهت تحکیم نظام جمهوری اسلامی سرمایه گذاری کره اند و نه در جهیت تغییر آن و یا در جهت جنگ با آن.

‫ شروع جنگ نشانه هایی دارد که هیچ کدام وجود ندارد. اقدام برای تغییر نظام هم نشانه هایی دارد که اثری از انها در هیچ جا دیده نمیشود. زمان شاه را به یاد میاورید؟ نشانه های فراوان برای تغییر رژیم وجود داشت. تمام رسانه های غربی علیه آن بسیج شده بودند. اگر یک نفر در تصادف کشته میشد، آنرا بی بی سی به گردن شاه می انداخت و از کاه کوهی می ساخت. حالا، بی بی سی و رسانه های دیگر بدترین کار های رژیم را چنان توجیه میکنند که انگار تقصیر مردم مظلوم ایران است.

‫نه، از جنگ هرگز خبری بوده است و اگر گاه گاه عوامل رژیم از آن صحبت میکنند، صرفا برای ایجاد توهم و ترساندن مردم از اقدام برای تغییر نظام است.

‫ ‫واقعیت این است که رزیم به دلایل بحران سازی های مکرر، به بحران سازی عادت کرده و ا کنون برای جلوگیری از سقوط خود، چاره ای جدید اندیشیده تا ذهن مردم را از تدارک یک جنبش همه گیر از طریق ایجاد یک بحران توهم زای جنگی منحرف نماید. هیچ کس در جهان قصد جنگ با ایران را ندارد اما ماهیت جنگ آفرین رژیم در صدد جوسازی برای بسیج احساسات وطن پرستانه مردم به منظور پیدا کردن دشمن دیگری، از خارج از ایران است.

‫مردم ایران میدانند که هیچ دشمنی جز رژیم ندارند و اطمینان دارند که لغو تحریم ها و امضای توافق نامه، مشکلات انها را حل نخواهد کرد، بلکه مشکلات انها زاییده رژیم است و فقط با رفتن جمهوری اسلامی حل میگردد.

‫چهاردهم دسامبر دوهزا ر و سیزده میلادی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.