رفتن به محتوای اصلی

«اصولگرایان» و روشهای ماکیاولیستی آنان در بر خورد با رهبران جنبش سبز!

«اصولگرایان» و روشهای ماکیاولیستی آنان در بر خورد با رهبران جنبش سبز!

روز قدس و سخنان پرسش‌برانگیز محمد خاتمی

مهناز تقوی:

آقای تلاشگر ، شما می نویسید که :_ایران گلوبال یک سیاست دوستانه با رژیم جنایتکار اسرائیل دارد_ بعد هم برای دلیل خود ،برای نمونه اضافه می کنید که : «نوشته ها از نویسنندگان لابی طرفدار اسرائیل ویا خبرهای طرفداری از اسرائیل در سایت است که سنگینی میکند» یعنی اکثر نویسندگان این سایت لابی طرفدار اسرائیل هستند و یااکثر خبر ها به طرفداری از اسرائیل در ایران گلوبال می باشد....پاسخ من : اولا مقالات زیادی در ایرانگلوبال درج می شود ایا می توانید نام ببرید که کدام نویسنده و یا نویسندگانی و به چه دلیل لابی طرفدار اسرائیل هستند 2_کدام اخبار به طرفداری از اسرائیل در اینجا درج شده است .از این رو بنظرم رسید که ضدیت شما با اسرائیل از جنس پاسداران باشد . ایا شما مدرکی دارید که ثابت کنی که اینگونه اتهام زنی را که معولا کیهان شریعتمداری جنایتکار و فاشیست از شب تا صبح علیه سایت های سکولار و ضد رزیم نشخوار می کند _ تغذیه نمی کنید ...البته شما باید نظر خود را د رمورد رزیم تبهکار ضد اسرائیلی _ ضد امریکایی و ضد بشری را روشن کنی تا به تو نگویند، از ان منبع تغذیه می کنی _پس اگر نیستی بگو « مرگ احمدی نژاد و مرگ بر خامنه ای » ..

تلاشگر:

خانم مهناز

هرتشابه گفتار دلیلیش این نیست که فکری از جایی تغذیه میشود. مثلا ممکن است شما مطلبی را در باره رژیم بگویید وبنویسید که یک سیاستمدار خارجی که جنایتکار هم هست و نیات استعماری هم دارد با شما یکی باشد ، این دلیل بر این است که شما از آن منبع تغذیه فکری میشوید؟ایران گلوبال یک سیاست دوستانه با رژیم جنایتکار اسرائیل دارد و نمونه بارز هم نوشته ها از نویسنندگان لابی طرفدار اسرائیل ویا خبرهای طرفداری از اسرائیل در سایت است که سنگینی میکند و وزارت خارجه اسرائیل هم تنها نوشته های مورد اطمینان از سایت مورد ا طمیان خود را منتشر میکند که خوب میشناسد

مهناز تقوی:

موضوع خیلی ساده است که روزی نامه های کودتاچیان حاکم برکشور یا به گفته برخی ها جناح «اصول گرا» برای زدن جناح رقیب اصلاح طلب خود ، بشیوه ماکیاولیستی متوسل می شوند واز هر وسیله و ابزاری برای زدن رهبران جنبش سبز و اصلاح طلبان دینی استفاده می کنند در یک جادستور حمله به خانه کروبی و موسوی می دهند در جای دیگر مطلبی که توسط یک نویسنده سکولار در ایران گلوبال چاپ می شود را به سایت وزرات خارجه اسرائیل نسبت می دهند . این کاملا روشن است که مطالب هر سایتی می تواند در سایت های دیگر تجدید چاپ شود واینگونه سایت ها اغلب منبع را مشخص کرده می کنند .اما وقتی دم خروس برخی از کامنت نویسانی تلاشگری که معلوم می شود که سخنان رادیکال آنان از جناح « اصولگرا» تغذیه می کند

تلاشگر:

دم خروس ایران گلوبال

دم خروس ایران گلوبال ورابطه اش با سایت وزارت خارجه اسرائیل هم بیرون زد ؟! ومشخص شد که بالاخره این سایت ا یرانگلوبال هم در ارتباط با سایت وزارت خارجه اسرائیل است - البته من در حد همین اعتراف میگویم که در مطلب بالا شده و نمیخواهم که حدسیات بیش از این بزنم حد بزنم . این سایت با سایت وزارت خارجه اسرائیل رابطه ایمیلی دارد چون گفته میشود "این مطلب را سایت وزارت خارجه اسرائیل ا زسایت ایران گلوبال دریافت میکند" و نشان میدهد که مقالات درج شده لابی های اسرائیل جا سازی شده در ا پوزیسیون ایرانی که در ایران گلوبال میدان داری زیادی دارند بی جهت نیست

جواد مشهدی:

هنگامی که روزنامه"رسالت" تهران، سخنان "ارسی" در تارنمای "همدمی" را به پای "عباس" می نویسد! 16 سپتامبر 2010

.....http://www.hamdami.com/MFAFA/Reports2009/160910-ResalatHamdami.htm

دست اندرکاران امور تبلیغاتی جمهوری اسلامی ایران، از این که به مردم دروغ بگویند و برای فریب دادن و گمراه ساختن آنان بکوشند، اصلا روی گردان نیستند – و یک نشان دیگر آن مطلبی است که در روزنامه "رسالت" در تهران، درباره یکی از مقاله هائی که در "همدمی" بازتاب یافت، انتشار یافت.

در این مقاله، به سخنان محمد خاتمی که گفته بود مردم ایران باید شعار "هم غزه و هم لبنان" بدهند، به شدت اعتراض کرده بود. ولی روزنامه رسالت با استناد به این مقاله، به دروغ ادعا کرده، چنین نوشت: «رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی از موضع خاتمی درباره روز قدس ابراز تعجب کرد».

تا آنجائی که ما آگاهی داریم، محمود عباس تا کنون سخنی در انتقاد از اظهارات محمد خاتمی بیان نداشته است. ولی روزنامه رسالت در توضیح این ادعای خود نوشت:

«محمود عباس در یک موضع گیری خفت بار که سایت وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی آن را منعکس کرده است گفته "من از موضع خاتمی که مردم و جوانان را تشویق به حضور در مراسم قدس کرد شگفت زده شدم و ملول گشتم و از ته دل سخت گریستم".

بدیهی است که این ادعای روزنامه رسالت کاملا بی پایه است و تارنمای "همدمی" هرگز چنین مطلبی را از قول محمود عباس و یا فرد دیگری در رابطه با محمد خاتمی انتشار نداده است.

آن چه در یک هفته اخیر از قول رهبران فلسطینی انتشار یافته، ابراز ناخرسندی های شدید آنان از دخالت جمهوری اسلامی ایران در امور فلسطینیان و روند صلح آن ها با اسرائیل بوده است.

در گزارش های روزهای گذشته در "همدمی" آمده بود که نبیل ابو ردینه مشاور سیاسی محمود عباس، و همچنین شخص رهبر حکومت خودگردان فلسطینی، و چند روزی پس از او، ستاد رهبری "فتح" رفتارهای صلح ستیزانه سران حکومت ایران را محکوم دانسته و در واکنش به ادعای آنان که محمود عباس با ورود به مذاکرات مستقیم صلح با اسرائیل، مرتکب "خیانت" نسبت به فلسطینیان و اسلام می شود، گفته بودند "کسی که با آراء تقلبی به قدرت رسیده و مردم ایران را فریب داده، حق ندارد به نام آنان، به انتقاد از محمود عباس بپردازد که با رای واقعی مردم به مقام رئیس حکومت خودگردان فلسطینی رسیده است».

روزنامه رسالت در ادامه دروغ پردازی هائی که هدف آن گمراه ساختن مردم ایران و تحریک کردن آنان علیه "جنبش سبز" است، نوشت: «او (محمود عباس) همچنین خطاب به خاتمی گفته: ای برادر، درست زمانی که گفتگوهای صلح فلسین با اسرائیل آغاز شده، در این شرائط تشویق مردم به شرکت در تظاهرات، جز دشمن تراشی و خشونت گرائی چه معنای دیگری دارد؟»

رسالت در ادامه این دروغ گوئی نوشت: «محمود عباس به خاتمی گفته "شما با تشویق مردم به راه پیمائی روز قدس، جنبش سبز مردم را به خشونت و نفرت، آلوده کردید!».

رسالت در تکمیل این تحریف مغرضانه نوشت: « رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين كه از شكست مذاكرات به اصطلاح صلح در آمريكا نگران است در اين نوشته خود خطاب به خاتمي ضمن فحاشي به سپاه پاسداران و بسيج سئوال كرده آيا شركت در راهپيمايي و شعار مرگ بر آمريكا و اسرائيل و خائن دانستن حكومت خودمختار فلسطين يك رسالت الهي و انساني است؟».

گزارش تحریف آمیز روزنامه

رسالت را در این مطالعه کنید

تحریفی که در رسالت انتشار یافته، در رابطه با مقاله تحلیلگر ورزیده و میهن پرست ایران محمد ارسی است که در تارنمای همدمی با عنوان « آیا فریاد"مرگ بر اسرائیل" وخائن خواندن فلسطینیان درگفتگوهای صلح با اسرائیل،واقعا رسالت الهی است؟» انتشار یافت و در آن از جمله چنین آمده است:

«آقای محمد خاتمی، متنِ چاپ شدۀ سخنرانی شما را که خطاب به "اعضاء "کمیتۀ دانشجوییِ سابق دبیرخانه حمایت از فلسطین"... ایراد کرده بودید خواندم. از موضع‌گیری شما در تشویق مردم ایران، خاصه جوانان آزادی خواه، به شرکت در تظاهراتِ روز قدس بسیار شگفت زده شده، به عنوان یک پشتیبان جدی امر اصلاحات و حامی پروپا قرص جنبش سبز ملت ایران، حقیقتاً ملول گشته، بر بدبختی و تیره روزی ملتی که در یک چنین وضع دردآوری بی سر و بی رهبر مانده، از ته دل سخت گریستم.»

محمد ارسی در دنباله مقاله خود خطاب به خاتمی نوشت: «شما درست در زمانی که اعراب و اسرائیل، یعنی طرفین اصلی دعوای خاورمیانه، انگشت به سوی ایران دراز کرده، به درستی فاشیسم حاکم بر ایران را مانع و مخالف اصلی صلح و عامل مؤثر در تفرقه صفوف فلسطینیان معرفی می کنند، شما جنبش سبز مردم ایران را به شرکت در تظاهرات نفرت زایی که نام قدس بر آن گذاشته‌اند، فرا می خوانید و حرکت دموکراتیک، مسالمت آمیز و صلح طلبانه ملت ایران را که خود از محرکین اصلی آن بودید، آلودۀ خشونت و نفرت می کنید؟»

محمد ارسی در بخش دیگری از مقاله خود نوشت: « آخر، ای عزیز، ای برادر، درست در زمانی که گفتگوی صلح اسرائیلی ــ فلسطینی آغاز گشته و تمامی دنیا، حتی ترکیه نیز از مذاکرات صلح و همزیستی پشتیبانی می کند، تشویق مردم ایران به شرکت در تظاهراتی که جز دشمن تراشی، خشونت گرایی، تروریست پروری، ضدیت هیستریک با صلح و گفتگوی متمدنانه و در نهایت تایید و تمجید افکار و اعمال مستبدین حاکم بر ایران، هدف دیگری را تا به حال دنبال نکرده، چه معنایی دارد؟»

آنانی که برای بدنام کردن دیگران، و به گمراهی کشاندن ملت ایران، به چنین ترفندهائی روی می آورند، نشان می دهند که سیاست های آنان استدلال قانع کننده ندارد، و خود را ناچار می بینند به دروغ پردازی و ترفند بازی روی آورند.

مقاله کامل محمد ارسی را

در این جا مطالعه فرمائید

 http://www.iranglobal.info/node/33986

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید