رفتن به محتوای اصلی

سایت تابناک، دلاوران جنبش خیابانی را تروریست معرفی می کند؟!!!
29.07.2010 - 18:25

تابناک امروز به مسئولان ترکیه هشدار داده است که: حواستان باشد به تروریست ها پناهندگی ندهید. کسانی فرزندان دلاور ایران را تروریست می نامند که 31 است دستشان بخون آزادیخواهان و دگراندیشان آلوده است. سایت محسن رضائی در باره پناهجویان ایرانی می نویسد: عمدتا افرادی هستند که در رویدادهای تروریستی در ایران نقش داشته و مسبب ویرانی ها و نیز کشته شدن شهروندان ایرانی شده اند و از پس عینک پان اسلامیستی خود نمی تواند چهره کریه جنایات علیه بشریت توسط رژیم را مشاهده کند. محسن رضائی های حکومت اسلامی باید در فردای آزادی ایران نقش خود را در سرکوب خلق ترکمن، قتل توماج و ... روشن کنند!

اصل خبر از اینقرار است:

-

هشدار به مسئولان ترکیه؛

حواستان باشد به تروریست ها پناهندگی ندهید

جمعیت ایرانیانی که همواره به ترکیه مهاجرت کرده اند تا سال 2010، 4312 نفرند که پس از عراقی ها، بیشترین جمعیت را در ترکیه دارا هستند؛ اما این احتمال می رود که در این میان، شمار بسیاری از تروریست هایی که تاکنون علیه منافع هر دو کشور اقدامات تروریستی انجام داده اند، به بهانه پناهندگی وارد ترکیه شده و آزادانه در این کشور، اقدامات تروریستی خود را سازماندهی کنند.

در حالی که به نوشته روزنامه «حریت» ترکیه، احتمال می رود آمار ایرانیانی که از این کشور تقاضای تابعیت و حقوق شهروندی می کنند، در حال افزایش باشد، این احتمال نیز می رود که در این میان، شمار بسیاری از تروریست هایی که تاکنون علیه منافع هر دو کشور اقدامات تروریستی انجام داده اند، به بهانه پناهندگی وارد ترکیه شده و آزادانه در این کشور اقدامات تروریستی خود را سازماندهی کنند.

به گزارش «تابناک» و به نقل از حریت، جمعیت ایرانیانی که خواستار پناهندگی در این کشور هستند تا سال 2010، 4312 نفر بوده که پس از عراقی ها، بیشترین جمعیت را در ترکیه دارا هستند.

بنا بر این گزارش، گروهی از این پناهجویان که خود را در قالب گروه های حقوق بشری سازماندهی کرده و جا زده اند، با حضور در میان رسانه ها، مدعی تعقیب و پیگرد آنان از سوی نیروهای امنیتی ایران شده اند.

این در حالی است که به نظر می رسد، قاعدتا افرادی که از سوی نیروهای امنیتی ایران تعقیب شده اند، عمدتا افرادی هستند که در رویدادهای تروریستی در ایران نقش داشته و مسبب ویرانی ها و نیز کشته شدن شهروندان ایرانی شده اند؛ بنابراین، لازم است مسئولان ترک بر هشیاری خود افزوده و از در اختیار دادن امکانات کشور ترکیه به گروه هایی تروریستی که منافع هر دو کشور دوست (ایران و ترکیه) را تهدید می کنند، خودداری کنند.

گفتنی است، این نکته از آنجا بیشتر اهمیت پیدا می کند که در برهه کنونی و در هیاهوی تبلیغاتی که رسانه های غربی درباره ایران به پا کرده اند، تروریست ها به راحتی خود را به جای شهروندان ناراضی ایرانی معرفی کرده و در کمال آرامش، به سازماندهی اعمال تروریستی خود در ترکیه می پردازند.

همچنین روشن است، کشورهای غربی نیز به بهانه رعایت حقوق بشر و همچنین حمایت از پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا، این کشور را تحت فشارهای دوچندانی قرار داده اند.

۰۷ مرداد ۱۳۸۹

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.