رفتن به محتوای اصلی

باز هم زلزله!؟

باز هم زلزله!؟

طرح (عکس نوشته)ازعلیرضا می باشد.

هنوز اخبار مربوط به زنا و زلزله ، از طرف نمایندگان خدا و امامان حاضر......روی اکران است . همه انگشت ها به سمت یک ابلهی به نام صدیقی نشانه رفته است که بنیان دین اسلام را با بیضه و زنا و ممه ، به مخاطره انداخته است ! ولی صدیقی و افاضاتش که نوبر نیست مثل خامنه ایی و خمینی و علی و محمد و بقیه مارمولکا و دایناسورای دینی ماقبل تاریخ ! صدیقی هم خواسته یا ناخواسته تلنگری زده و چیزی گفته که برایم عجیب است چرا برای بقیه عجیب بود ؟

تا جایی که به جنبه طنز قضیه برمیگردد بنده هم مسرورم و از چنین تصاویری واقعی از دین استقبال میکنم . اما باقی مسلمین را خوش نیامد. موسوی که آه از نهادش برآمد و اعلام کرد : در ایران از اسلام چیزی جز پوست باقی نمانده است ! این حرف موسوی که به گوش صدیقی رسید با تشر به موسوی گفت : آخه فلان فلان شده.....مگه تو میدونی اسلام چیه ؟ موسوی هم با این تشر و سوال دلش گرفت و به یاد و بوی امام راحل ضجه زد و های های گریه کرد و دلش به حال آن اسلام انقلابی و نابی که خمینی وارد کرد با گوشت و استخوان دار.....سوخت و به اجداد خودش شک کرد !

اما این همه داستان نیست . ما که داشتیم این خبر و بقیه اخبار را زیرورو میکردیم و واشرسرسیلندر سوزنده بودیم ، چون درجواب بزرگترین چالش تاریخ علمی اسلام و سوالی پر رمز و راز درمانده بودیم که اگر در اثرزنا زلزله ایی رخ دهد و براثر این زلزله کسی روی خاله خودش بیافتد و 9 ماه بعد پسری کاکل زری به دنیا بیاید که به پسر خاله خودش بابا هم بگوید....از نظر علم اسلامی و دینی داستان چه میشود ؟ پیامبران خدا با این موضوع چگونه برخورد میکنند ؟

خلاصه مطلب اینکه در این رابطه میشود کتاب نوشت و قرآن را به روز کرد با انبوهی احادیث و احکام جانبی....ولی باز هم درمانده ایم که بالاخره منظور موسوی از پوست اسلام چیست ؟ گوشت اسلام کجاست ؟ و اصلا اسلام استخوانی دارد یا فقط غضروف است ؟ گوشت کدام اسلام برای آبگوشت بهتر است ؟ اسلام ارتجاعی یا اسلام انقلابی ؟ و البته نگران پسر خاله مربوطه که براثر تکانهای زلزله به دنیا آمده و منتظر تعیین تکلیف است....که ناگهان خبر دیگری در همین رابطه منتشر شد که نیازی به تحلیل ندارد ! خودتان بخوانید .

سایت عصرایران . تاریخ خبر پنجم اردیبهشت 1389 .

اصل خبر : تلاش امریکا برای زلزله در ایران !

در این گزارش آمده است : امریکا در حال ساخت سلاحهای جدید ژئو فیزیکی است که ممکن است بر محیط نزدیک زمین از طریق امواج رادیویی تاثیر بگذارد !

تا اینجا میشه گفت ، خب که چی ؟

ادامه خبر یا مطلب :

احتمال آن میرود که دولت امریکا به کمک فناوری هارپ بتواند یک زلزله در تهران ایجاد کند و بعد هم شایع کند که این زلزله به دلیل آزمایش اتمی رژیم ایران بوده است تا افکار عمومی را منحرف کند !

اینجا دیگه نمیشه گفت ، خب که چی ؟ چون علاوه بر زنا و ممه و ربط علمی اسلام با زلزله ، پارامترهای دیگه ایی هم وارد شده است که قابل بحث است ! قبلا اگه سوال میشد عوامل اسلامی زلزله را نام ببرید جواب فقط یک کلمه بود : زنا !

ولی ازاین به بعد جواب فقط یک کلمه نیست . جواب سرشار ازکلمه است !

زنا...ممه....خاله...پسر خاله....محمد....خدیجه....علی....فاطمه....فناوری هارپ.....امریکا( ع )....روسیه(ص)....چین(ولی الله )....احمدی نژاد(دکتر)....حضرت مونیکای پاک...امام کلینتون....رهبر عقیدتی(عج )....رئیس جمهور منتخب(پاک رهایی )....برادر چاوز... دربه درهائیتی....امام صدیقی....رفیق موسوی...آزمایش اتمی نژاد.....و اصل جنس اسلامی ، خامنه ایی....

بقیه اش را خودتون بنویسید . اینقدر هم نگید زلزله چه ربطی به سیاست داره ؟

سیاست چه ربطی به زنا داره ؟

زنا چه ربطی به هارپ داره ؟

هارپ چه ربطی به اسلام داره ؟

اسلام چه ربطی به انقراض داره ؟

انقراض چه ربطی به موسوی داره ؟

سبزموسوی چه ربطی به جنبش مردم داره ؟

جنبش مردم ایران چه ربطی به کیسینجر داره ؟

و این داستان طولانی است ......

و اما آخرین پاراگراف گزارش مربوط به زلزله اسلامی :

" با توجه با اینکه روسیه نیز تاسیسات مشابه هارپ را دراختیار دارد شاید صحبتهای رئیس جمهور محبوبمان احمدی نژاد...!! در خصوص زلزله تهران مبتنی بر اطلاعات خاصی باشد که روسیه (ص) دراختیار نظام اسلامی گذاشته است . زیرا نیروی دریایی روسیه اعلام کرده که هدف نهایی آزمایشهای هارپ تخریب و براندازی دولت کنونی جمهوری اسلامی از طریق ایجاد زلزله است !!

منبع سایت عصر ایران به نقل از سایت حقیقت نیوز .

حالا باید از موسوی پرسید که همه اینها روی هم چه ربطی به پوست اسلام داشت ؟ جواب صحیح این است که خیلی هم ربط داره ما تازه از پوست به گوشت و استخوانی اسلامی رسیدیم ! گوشتی بدون چربی و لخم که بوی امام راحل میده . میگید نه ؟ اینم آیه مربوطه اش درقرآن که همین الان وحی شد !

اللهحم حفظ المن ممه والزلزالها فی لرزش الخاص . والله تپون تپون الطویلا و الصیغه الخاله اندرهارپ الامام راحل و الروسیه والمریکی تا فیهاالخالدون .

فرت الله .

اسماعیل هوشیار

ژنو

هفتم اردیبهشت 1389

27.04.2010

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید