رفتن به محتوای اصلی

دانلود آزاد یک فنجان چای بی موقع-ردّ پای یک انقلاب
15.05.2015 - 21:23

در نگارش این کتاب خون های بسیار ریخته و رنج های بسیار برده شده است. خواندن آن برای علاقمندان به تاریخ معاصر ایران و روشنفکران مارکسیست یک ضرورت است و به  اهل قلم و نسل جوان و جویای ایران جداً توصیه میشود. تمام حقوق مادی و معنوی آثار فارسی من متعلق به من است. برای کمک به گسترش فرهنگ مکتوب، تمام حقوق مادی آثار خود را به اشخاص حقیقی و حقوقی و قانونی و غیر قانونی که به انتشار و توزیع آنها اقدام کنند واگذار میکنم.بنا بر ادعای من محتوای این کتاب تا هنگامی که سندی، مدرکی، دلیلی، قرینه ای، شاهدی، تناقضی، نقل قولی و هرچه از این دست ارائه نشود که  نوشته های این کتاب را باطل و یا مخدوش سازد، این روایت معتبر ترین روایت از جنجالی ترین محاکمه سیاسی اخرین سالهای زمان شاه (دانشیان - گلسرخی)  و صحنه ها و رویدادها وشخصیت های تاریخی آمده در این کتاب است.

کمتر کتابی در سالهای اخیر مثل این کتاب مورد توجه مطبوعات و رسانه ها قرار گرفته است و بیش از هر چیز به دلیل اهمیت آن در روشن ساختن بخشی از ابهامات تاریخ معاصر ایران در مورد جنجالی ترین محاکمه سیاسی اخرین سالهای سلطنت شاه است.

خبرگزاری کتاب ایران   صدای امریکا، بی بی سی، دائرة المعارف بزرگ اسلامی، تاریخ ایرانی، تاریخ شفاهی، ایسنا و ….

حتی اگر تمام زندگی من به نوشتن یکی از دو کتاب “داستان تمام داستانها” و یا “یک فنجان چای بی موقع” خلاصه میشد باز زندگی خود را غنی و سرشار و در فاصله تولد و مرگ خود را رستگار می خواندم.

امیر حسین فطانت

برای دانلود بر روی تصویر زیر کلیک کنید

تعداد صفحات 342

اندازه فایل 1.78 mb