رفتن به محتوای اصلی

پرواز را به خاطر بسپار، هواپیما سقوط کردنی است!

پرواز را به خاطر بسپار، هواپیما سقوط کردنی است!

سخنگوي سازمان هواپيمايي كشور: يکي از علت‌هاي مهم حادثه هواپيماي ايلوشين در مشهد سرعت بيش از حد هواپيما بوده است. (خبرگزاری ایسنا)

در همین راستا گروهی از افراد که هویتشان برای ما مشخص و برای خودشان نامشخص است پیش بینی کردند در آینده ای نه چندان دور از این حادثه ی دردناک فیلم هایی ساخته شود.

گفتنی است به مانند اکثر فیلم هایی که در مورد حوادث مختلف ساخته می شوند و هیچ ربطی به حادثه ی اصلی ندارند این فیلم ها نیز به این صورت می باشند، بدیهی است تمام ایده، دیالوگ ها و شخصیت های این فیلم ها غیرواقعی می باشند، حتی اگر خلافش هم ثابت شود!

۱- بر بال فقر

این فیلم داستان جوانی به نام فرشاد است که مادر پیری دارد، مادرش بیمار است و برای درمان وی نیاز به پول زیادی است، شخصیت اصلی داستان پول هایش را روی هم می گذارد و یک هواپیما می خرد، و با هواپیمای مذکور در جاده ی هوایی مشهد- تهران به صورت خطی کار می کند، و از آنجا که زانتیاهای پلیس نامحسوس توانایی آن را ندارند که در هوا پرواز کنند فرشاد از این فرصت سوء استفاده می کند و با سرعت غیر مطمئنه حرکت می کند، البته وی برای تند رفتن، خودش را این گونه توجیه می کند که باید سریعتر به مقصد برسد و بیشتر پول در بیاورد و مادر بیمارش را معالجه کند، در انتهای فیلم و از آنجا که در فیلم های ایرانی هر کسی که کار خطایی می کند باید نتیجه اش را در همان نود دقیقه ی فیلم ببیند، هواپیما به دلیل سرعت زیاد از باند خارج می شود و ...

نتیجه گیری اخلاقی این فیلم این است که بایستی کمربندهای ایمنی خود را ببندیم و پیش بینی می شود راهنمایی و رانندگی اسپانسر این فیلم شود!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
ارژنگ حاتمی

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید