رفتن به محتوای اصلی

لباس شخصی کیست؟
18.07.2009 - 07:10

لباس شخصی همانگونه که ایشان را در تصاویرمختلف میبینید پدیده پیچیده ای نیست. در یک آن واحد هم او دلش بحال کسی نمیسوزد و در یک چشم برهم زدن لت و پارش میکند و هم شما دلتان بحالش میسوزد که چرا اینجوری است و خود هم نمیداند که اینجوری است.

لباس شخصی پدیده ای است که بدون مزد هیچوقت به یک لباس شخصی تبدیل نمیشود چرا که او بدون مزد به هیچ چیز تبدیل نمیشود و در همان حالت میماند تا بمیرد. اتفاقا مزد و قیمت ارزانی هم دارد.

لباس شخصی هیچوقت به تنهائی حمله نمیکند, اگر هم تنهائی گیر بیافتد همانطور که در یوتیوب مشاهده کردید ادعا میکند و قسم میخورد که موسوی است و گریه میکند تا شما او را رها کنید. از آنجائیکه شما لباس شخصی نیستید او را راها میکنید. اما لباس شخصی هیچوقت طعمه و قربانی خود را رها نمیکند چون اجازه این کار را ندارد.

لباس شخصی باید لباس شخصی باشد تا بداند که لباس شخصی است. چون او غیر از لباس شخصی بودن نمیتواند چیز دیگری باشد.

لباس شخصی موجودی عبوس و افسرده و جا مانده از زمان و مکان است. او خوب فحش و عربده سر میدهد چون هنوز حرف زدن را مثل شما یاد نگرفته است, در برخی از روایات گفته اند که حرف زدن را یادش نداده اند. او خوب کتک میزند و لت و پار میکند چون نمیتواند خوب بیاندیشد و خواسته های درونی خود را به مخاطب برساند. او خوب فرمان را اجرا میکند چون قادر به تجزیه و تحلیل صداهائی بغیر از فرمان نیست.

لباس شخصی در نماز جمعه شرکت میکند. اتفاقا آنقدر شعار و عربده سر میدهد تا گیجگاهش درد بگیرد و وقتی از او پرسیده میشود گیجگاه چه کسی درد گرفته است اوتوماتیک وار پاسخ میدهد: دشمن. دیگر موارد استفاده لباس شخصی در نماز جمعه لت و پار کردن شرکت کنندگان در آن یکی نماز جمعه است. او نمازگزاران جمعه را خوب لت و پار میکند چون اگر لت و پار نکند دیگر نمیتواند لباس شخصی باشد.

لباس شخصی ها را نمیتوان به دو گروه عمده تقسیم کرد چون همه آنها یک گروه عمده هستند. و تا کنون کسی درنیافته است که این گروه عمده از کجا آمده اند. این گروه عمده نه تنها بشکلی گروهی و عمده وار به افراد بی دفاع حمله میکنند بلکه ترجیح میدهند از پشت و یا شبانه حمله کنند. از نحوه حمله کردن آنها به خواهر و مادر و پدر و برادر اینگونه برداشت میشود که آنها خواهر و مادر و پدر و برادر ندارند.

مزد و قیمت لباس شخصی بسته به شرایط روز متغییر است. در شرایطی مشابه شرایط کنونی که خواسته مردم طی دو هفته بشکلی تصاعدی افزایش یافته و از شعار رای مرا پس بگیر به مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای رسیده مزد پدیده مورد نظر به روزانه دویست هزار تومان هم میرسد. اما در شرایط عادی که فقط قرار است ملت لباس شخصی در مراسم 22 بهمن حضور پرشوری داشته باشد مزد این پدیده تا یک تی تاب و یک ساندیس کاهش میابد. اضافه مینمائیم که نرخ این مزدها به هیچ وجه تابع بازار بورس و یا افزایش و کاهش بهای نفت نیست.

لباس شخصی در حالت عادی موجودی خشن و فوق العاده خطرناک است. اما اگر عکس او را بر روی کارتی چسبانده و آن را مهر کنند و دوباره به آن لباس شخصی بدهند مجودی فوق العاده خطرناکتر میشود. کارشناسان بر این باورند که لباس شخصی هیچگاه در عمر خود شخص مهمی نبوده است لذا داشتن کارتی که حاوی عکس او باشد میتواند حس مهم بودن لباس شخصی را در او تقویت کند و این حس برای این موجود فوق العاده خطرناک است. حال شما تصور کنید که اگر علاوه بر کارت عکس دار به او موتور سیکلت و کالیبر 6 هم بدهند چگونه ندا را منافق کش میکند!

لباس شخصی ویژگی و کاربردهای دیگری هم دارد. اما از آنجا که ما در صدد نیستیم تا سر شما را بیش از این به درد بیاوریم و دانسته های قبلی خود را در ذهنتان مرور کنیم فقط به این توصیه بسنده میکنیم که هر جا لباس شخصی را دیدید او را تحریم کنید و همه جوره با او بالا و پایین نشوید. در غیر اینصورت دود و گاز اشکاور و اسپری فلفل و رائحه محمود و دیگر کوفت و زهرمارها در چشم خودتان فرو میرود.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال
برگرفته از:
آینده ما

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.