رفتن به محتوای اصلی

زلزله بود ،نه آزمایش هسته ای ، افشای دروغ پردازی یک سایت کردی
دروغ پردازی" روژی کرد "به سبک "آمد نیوز"
13.11.2017 - 12:02

که خوشبختانه با واکنش روشنگر آنه کامنت نویسان سایت ایرانگلوبال مواجه شد.

این خبر دروغ را اولین بار؛ دیشب بلافاصله پس از زلزله تحت عنوان" گزارشِ مستندِ ویژه روژی کورد" توسط امیل ،به آدرس سایت ارسال شده بود که من برایشان نوشتم :"دروغ بس است " ولی همکارمان آقای رضا وضعی این خبر دروغ را درج کرد و خوشبختانه اکثر دوستان  در سایت  واکنش خوبی  از خود به جا گذاشتند  و این خبر دروغین را افشا کردند و بهتر است این به اصطلاح خبر با کامنت های فراوان بماند ، چون اکثر سایت های کردی این خبر دروغ را درج کرده اند.

از این رو با تشکر از شما دوستان گرامی که با حس مسولیت انسانی در جهت افشای یک دروغ با گذاشتن کامنت های روشنگر آنه ، واکنش خوبی از خود بجا گذاشتید.

آری ، وجود آزادی بیان در ایرانگلوبال ،به "خبر "دروغ، اجازه نفس کشیدن نمی دهد. این "خبر" دروغین به دو دلیل بهتر است همچنان در سایت بماند ، اول افشای منبع خبر که سایت "روجی کورد"امی باشد که به سبک "آمد نیوز"دست به انتشار جعلیات می زند، بیاد دارم همین" سایت کردی روجی کرد"بلافاصله پس از ترور یکی از مخالفین و قبل از اینکه پلیس و مقامات امنیتی دولت هلند ، اظهار نظر نمایند ، با اب و تاب نوشت"ترور" کار رژیم است.دلیل دوم این است این خبر، بطور اتوماتیک به تویتر و فیس بوک ایرانگلوبال متصل است و حذف این دروغ با توضیحاتش ، صلاح نیست ، بایستی منبع خبر را رسوا کرد و اینجانب در خلاصه مطلب نظرم را نوشته ام

 دوستان گرامی

آری ،مخالفین دمکرات ،جمهوری اسلامی نیازی به دروغ پردازی ندارند،در سایه این رژیم  جعل و جنایت ، آنقدر جنایت و دزدی انجام می شود که نیازی به جنين دروغي نیست. 

آری ،ضمن ابزار تاسف و همدردی با زلزله زده گان ، بنظر من پخش چنین دروغ پراکنی های شرم آور، باعث شک و شبهه در کمک رسانی مردمی به زلزله زده گان میشود یعنی نمک روی زخمهای مردم بیچاره و در مانده....

سخن آخر، با دروغ های شاخدار می شود ، حکومت جهل و جنایت اسلامی را سرنگون ساخت ، همانطور که آتش زدن سینما رکس آبادان به ساواک شاه نسبت دادیم و نظام پادشاهی را سرنگون کردیم و نتیجه شد ،خمینی و حکومت ننگین او که چهل سال بد بختی و سیه روزی برای مردمان ایران ارمغان آورد. 

Missing media item.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.