رفتن به محتوای اصلی

دلایل مغضوب شدن من در جمهوری اسلامی!
22.06.2018 - 17:31

حقیقتا اینکه سازمان ملل ایران را یکی از فاسدترین کشورهای دنیا اعلام کرد بی دلیل نبوده است. با یک بررسی ساده در نوع رفتار، منش و حکومت داری سران نظام به راحتی به این نتیجه می رسیم که آنها "هیچ" اعتقادی به خدا و پیغمبر و بهشت و جهنم ندارند. در درگیری سران قوا - برای حفظ قدرت و سرمایه هایی که بواسطه آن به آنها می رسد - این ملت ستمدیده ایران است که قربانی "جنگ گرگ ها"ی خون آشام شده است. خوشبختانه به شکرانه همین جنگ بین سران نظام خیلی از راز های نهفته و پشت پرده نگاه داشته شده دارد به مرور بر مردم غارت شده ایران آشکار می شود. بعنوان نمونه بعد از شکست سخت اصول گرایان افراطی در انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل، حفاظت اطلاعات سپاه که در سیطره آنها است روی حسن روحانی و قبیله او تمرکز کردند تا آنها را به دام بیندازند و زمین گیر کنند. برای مثال آنها ترتیبی دادند که هم اکنون برادر رییس جمهور (روحانی) و نیز برادر معاون اول او (اسحاق جهانگیری) به جرم دزدی و اختلاس و ... در گروگان قوه قضاییه هستند تا روحانی از خطوط قرمز عبور نکند.

از آنطرف وزارت اطلاعات دولت روحانی نیز که به نظر من با رویای رهبر کردن روحانی قصد براندازی نظام را دارد نیز بیکار ننشست. آنها برای انتقام از اصولگرایان روی سران آنها تمرکز کردند و نتیجه آن افشای زمین خواری های برادران لاریجانی و نیز 64 حساب شخصی رییس قوه قضاییه (صادق لاریجانی) و سودهای میلیاردی که از آنها کسب می کند و از همه بدتر افشای جاسوسی دختر صادق خان برای انگلیس بود. شاهکار دیگری که وزارت اطلاعات روحانی کرد تحریک احمدی نژاد و استفاده از او بعنوان ابزاری برای فشار بیشتر آوردن به اصولگرایان و رهبران آنها بود تا جایی که احمدی نژاد تهدید کرد که اگر دادگاهی شود حساب های مجتبی خامنه ای در آلمان و ارتباط او با بابک زنجانی و مسایلی از این دست - شبیه مسایل پشت پرده ماجراهای سعید طوسی و خاوری و قندالی و ... - را رو خواهد کرد.

شاید باورتان نشود اما خود من و خانواده ام هم در مقیاسی کوچکتر قربانی این نوع انتقام گیری های جناح های قدرت در جمهوری اسلامی شده ایم. برای نمونه مقالات من در انتهای همین مقاله را مطالعه بفرمایید تا متوجه شوید که با سلامت جسم و روح و روان من چه کردند و چگونه حتی به من سم دادند و نسل من را در صلبم به صلیب کشیدند و من را با رویاهایم زنده به گور کردند.

دلایل هدف واقع شدن من در به اصطلاح جمهوری اسلامی متفاوت است اما از جمله مهمترین آنها ظلم و استبداد ستیزی من هست که در مقالات و کتب و روش تدریس من تبلور یافته اند – بیش از 150 مقاله و 13 کتاب نوشته ام. (وبلاگم در منابع را ببینید). در این مقاله به دلیل دیگری برای مورد هدف واقع شدن و مغضوب شدنم می پردازم:

در شهر ما (گرمه / جاجرم) دو سردار سپاه وجود دارند: سردار ناصر امانی و سردار علی اکبر گرمه ای. از قضا سردار امانی پسر عموی مادر من می باشد. خانواده پدری و مادری من از جمله سردار امانی – بر خلاف سردار گرمه ای و مافیای تحت سیطره او – از قبل از انقلاب انقلابی بوده اند و برای انقلاب و حفظ انقلاب خسارت های زیادی را هم متحمل شده اند. سردار امانی معاون قالیباف شده و سردار گرمه ای یکی از ایجنت های حفاظت اطلاعات سپاه در خراسان. همانطور که در مقاله پایین شرح داده ام سردار گرمه ای رییس یک گردان سری مرگ هم می باشد که افرادی را که در زمان شاه سابق شاه پرست بودند ولی بعد از انقلاب انقلابی شدند جذب کرده اند. – شاید برای انتقام گیری از انقلابیون! از جمله این افراد فرصت طلب و کینه توز فردی به نام رضا دوست محمدی می باشد که هم اکنون ریسس ستاد نماز جمعه شهرمان و از عناصر حفاظت اطلاعات سپاه و قوه قضاییه است! مقاله ام تحت عنوان "در سیطره سپاه شیطان پیغمبر نما" را در منابع ببینید برادر این آقا از چه روش هایی برای بی بند و بار کردن من و ناک اوت کردن من استفاده می کرد. جالبه بخوانید.

به چهار مورد از قربانیان گردان سری مرگ سردار گرمه ای در مقاله پایین اشاره کرده ام و شرح داده ام که چرا آن چهار جوان را ناجوانمردانه کشتند.

این گردان سری مرگ تحت رهبری سردار گرمه ای از خانواده و فامیل سردار امانی هم قربانی گرفته است. از جمله این قربانیان دکتر حسن پاسدار (دارو ساز) می باشد که به خاطر اینکه شنیده شد که به دختر یکی از خانواده های سردار گرمه ای علاقه مند شده و شبانه وارد منزل آنها شده و آنها را بیهوش کرده و ... هدف سردار گرمه ای واقع شد و بجای اینکه دادگاهی و محاکمه شود سردار ترتیبی داد که زندگیش از هم پاشید و بعد از چند مدت کوتاه سکته کرد و در گذشت (46 سال داشت). – در واقع به او سم داده بودند.

قربانی دیگر گردان سری سپاه، دکتر محمد هادی امانی بود. او نیز به خاطر اینکه عاشق یک خانم برادر شهید شد و باعث شد آن خانم از آن برادر شهید طلاق گرفت و با او ازدواج کرد مورد هدف سردار گرمه ای – که در واقع نقش خدا را هم ایفا می کنند - قرار گرفت و زندگیش را طوری مدیریت کردند که در 45 سالگی در گذشت – او را نیز به روشی نامحسوس کشتند.

قربانی دیگر مافیای تحت سیطره سردار گرمه ای برادر خود سردار امانی بود که او هم پزشک بود. برای در دام انداختن او خانمی را به مطب او فرستادند و در چند جلسه با هم صمیمی شدند و ... و دکتر امانی را مجبور کردند آن خانم را به عقد خودش در بیاورد. سردار گرمه ای با این توطیه اش انتقام اربابان خودش از میر هادی حسینی که قاضی شماره یک نظامیان استان خراسان می باشد و چندین سردار فاسد سپاه را محکوم کرده بود نیز گرفت چرا که زن اول دکتر امانی (برادر سردار امانی) خواهر میر هادی حسینی – پسر عموی من - بود.

قربانی بعدی سردار گرمه ای پسر پسر عموی سردار امانی – احمد امانی – بود که در خارج از شهرمان با موتور سیکلتش به طرز مرموزی به قتل رسید.

قربانی بعدی، پسر دایی سردار امانی – عباس مرواری – بود که او را که نیروی سپاه مشهد بود از سپاه اخراج کردند و کمی بعد از اینکه او شکایت کرد ترتیبی دادند که دامادشان خواهرش را طلاق داد و هم اکنون خواهرش صیغه یک سپاهی است! ضمنا همین عباس مرواری در هر جا صحبتی می شد از دزدی ها و زمین خواری های سپاه صحبت می کرد! آنها هم ترتیبش را دادند!

قربانی بعدی سردار گرمه ای پسر عموی سردار امانی – مهدی امانی – بود که زندگی را آنقدر به او سخت گرفتند و او را تحت فشار و توطیه قرار دادند که نهایتا کارش به زندان کشید و محکوم به اعدام شده است.

قربانی بعدی تیم تخصصی سردار گرمه ای دایی خودم – هادی امانی – هست که پسر عموی سردار امانی می باشد. ایشان دبیر آموزش و پرورش بود اما آنقدر به ایشان فشار آوردند که مجبور شد استعفا دهد.

قربانی بعدی سردار گرمه ای پسر خواهر هادی امانی هست که با حیله و نیرنگ او را فریب دادند و در دام انداختند و هم اکنون در زندان است و قرار است به زودی محاکمه و اعدام شود.

قربانی بعدی سردار گرمه ای و مافیای تحت امر او دکتر حسینی (جراح) – پسر عموی من - است که او را نیز ترور شخصیت کردند و زندگی ش را هم آنطور که خواستند مدیریت کردند.

قربانی بعدی این سردار سپاه، پدر بزرگ خود من بود که با تحریک عوامل سپاه مغازه اش را وقف زینبیه امام حسین که کنار مغازه اش بود کرد. مدت کوتاهی بعد خداوند به پدر بزرگم یک پسر داد. پدر بزرگم تصمیم گرفت که مغازه را به نام پسرش بزند – که البته فرصت این کار را به او ندادند و او را کشتند. و هم اکنون مغازه اش در تصرف سپاه است – زینبیه را بسیج کرده اند! البته سردار گرمه ای و رضا دوست محمدی - که هم اکنون ریسس ستاد نماز جمعه شهرمان و از عناصر حفاظت اطلاعات سپاه و قوه قضاییه است – از پدر بزرگم کینه دیرینه ای هم داشتند که بر می گردد به زمان انقلاب و مبارزه فامیل من با آنها که اون موقع ضد انقلاب و شاه پرست بودند... الان هم که کم کم هدفشان از اینکه انقلابی شده اند دارد مشخص می شود!

قربانی دیگر سردار سپاه، برادر داماد ما آقای سید علی اکبر حسینی که سپاهی هم بود می باشد. یادم می آید یک ماه قبل از مرگ مشکوکش به هر کسی که می رسید – در حالیکه تمام بدنش می لرزید و گریه می کرد – می گفت که چگونه از او و همکارانش می خواستند تا منافقین و مجاهدین را در کیسه کنند و به بالای کوه ببرند و آنان را به ته دره پرت کنند! او می گفت این کارها را به دستور فرمانده اش کرده و حالا پشیمان است! – و فرمانده اش دستور قتل نامحسوس او را که داشت رسوایشان می کرد داد.

قربانی دیگر سردار گرمه ای داماد بزرگ خود ما (برادر میر هادی حسینی و سید علی اکبر حسینی) بود که از قضا سپاهی، روحانی و سادات بود. این داماد ما را هم سم دادند و کشتند. همانطور که در مقاله پایین شرح داده ام چند روز قبل از اینکه این دامادمان را بکشند سردار گرمه ای و چند نفر از همکارانش به منزل او رفته بودند و نماز ظهر را پشت سر او خوانده بودند!.

قربانی بعدی سردار گرمه ای خودم (دکتر سید محمد حسن حسینی) هستم که بهتر است مقالات پایین را مطالعه بفرمایید تا ببینید با من و زندگی من و سلامت روح و روان من و نسل من چه کرند. حتی به من سم هم دادند و تا یک قدمی مرگ پیش رفتم که .... 22 روز در بیمارستان بجنورد بستری بودم. – مقاله پایین را بخوانید.

همانطور که چند بار گفته ام چنین گردانهای سری مرگی در سراسر کشور فعال می باشند. فعالیت های این گردانهای سری به کشتن نامحسوس مخالفان محدود نمی شود. – مقالات پایین را مطالعه بفرمایید تا با برخی دیگر از فعالیت ها و روشهای آنها در انهدام نرم نسل مخالفان و منتقدان آشنا شوید.

 

و حالا دارند – بخاطر افشا گری های من - خانواده مظلوم و بی پناه من را که شامل پدر و مادر پیرم و هفت خواهر و تنها برادرم هستند تهدید و آزار و اذیت و ارعاب می کنند تا جایی که همه ما از فرط استرس و ... فشار خون و مرض قند و ... گرفته ایم! آنها به من می گویند اگر به خون خواهی خون به ناحق ریخته شده دامادمان ادامه دهم و اصرار کنم که سردار و یا قاضی ای که حکم معدوم کردن او را داد باید محاکمه و اعدام شود تا 10 سال دیگر ترتیبی می دهند که هر کس در وضعیت من و خانواده من تامل کند گریه اش بگیرد!

آقای خامنه ای! هیتلر و حتی یزید هم بودند با ما چنین نمی کردند – ما از تبار حسین ع هستیم. فرعون و سپاهش هم باورشان شده بود که خود خدا هستند! از خداوند بترسید. حداقل اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید.

 

امام علي (ع): نهج البلاغه صفحه 499:  

... با مردم به نيكي رفتار كن و گره وحشت را از دل هاي آنان بگشاي. بد رفتاري تو را با قبيله "بني تميم" و خشونت با آن‌ها را به من گزارش دادند. همانا بني تميم مرداني نيرومندند كه هرگاه دلاوري از آنان غروب كرد سلحشور ديگري جاي آن درخشيد و در نبرد / در اسلام كسي از آنان پيشي نگرفت و همانا با ما پيوند خويشاوندي و قرابت و نزديكي دارند كه ...پيوند با آنان پاداش و گسستن پيوند با آنان كيفر الهي دارد. پس مدارا كن اي ابوالعباس! .... سعي كن تا خوش بيني من نسبت به شما استوار باشد و نظرم دگرگون نشود. بدرود.

 

مدیر کل اطلاعاتی قاچاقچی

http://iranglobal.info/node/66335

 

در سیطره سپاه شیطان پیغمبر نما

http://bit.ly/2zXaFX1

ترعیب، بازداشت و شکنجه دکتر سید محمد حسن حسینی توسط سربازان گمنام یزید زمان

http://bit.ly/2hdn653

My second Letter to Khamenei, Iran's Leader

http://iranglobal.info/node/66352

 

مقالات بیشتر من در وبلاگ شخصی من

http://beyondelt.blogfa.com

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ناشناس
ایمیل

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.