رفتن به محتوای اصلی

آیا از کی بخر و به کی بفروش آسیبی به خاویار صبحانه خامنه ای زده است؟
14.11.2018 - 06:10

از بدو تاریخ تا اکنون تمام سیاست های دولت های استثماری هیچگاه به نفع مردم کشورهای تحت سلطه حکومت های دیکتاتوری و دست نشانده نبوده است!
رژیم دیکتاتوری و مستبد حاکم بر ایران محکوم به نابودی است،اما این راه و روشی که غربی ها و در راس آن ترامپ در پیش گرفته است حاصلی به غیر از فشار روز افزون به اقشار ضعیف جامعه ایران ندارد.سیاست کثیف از کی بخر و به کی بفروش کجا رژیم را به دردسر می اندازد؟تجربه های ناکارآمد گذشته که باعث رشد قارچ گونه دلالی ها و سر فصل ایجاد باندهای قاچاق و مافیایی در اکثر حوزه ها شده است !؟داروهای بیماری های خاص که بیماران نیاز مبرم به آن دارند بعد از اعمال تحریم ها نایاب شده و در بازار ناصرخسرو به چند برابر قیمت به دست مردم می رسد!دوره احمدی نژاد یاسر رامین انگل زاده وابسته به دولت پاک دستان رهبر قاچاق و احتکار بود و حال در دوره حسن فریدن بی شک این مقوله در اختیار چند نفر از حلقه نزدیک به دولت یا بیت خامنه ایی شکل خواهد گرفت.
در بازار نفت و انرژی نیز به نام تشکیل بورس چندین نفر از داخل رژیم که مانند بابک زنجانی رشد کردند با خرید اسنادی این سرمایه مردم ایران با شگردهای که خود دولت و حتی غربی های فرصت طلب به ایشان نشان می دهند به سایر کشورهای دیگر فروخته و پول اش را در همان اروپا و آمریکا پس انداز می کنند!
ترامپ که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان علم روانشناختی از سلامت روان رنج می برد ،در تصمیمات یک بام و دو هوا خود بایست تجدید نظر نماید.بگذارید ساده تر به موضوع تحریم ها نگاه کنیم ،اگر قرار باشد اعمال فشار برای سرنگونی رژیم حاکم اینکه چند بانک ،چند ایرلاین و یا اشخاصی که هیچگاه خود در جریان مستقیم زد وبندها نیستند را در لیست کذایی رسانه ایی کنی و از سوی دیگر به همین حاکمان ظالم اعلام کنی فلان کشورها و بهمان شرکت ها در معامله با ایشان مشکلی نخواهند داشت !بی شک یک جای داستان بوی تبانی و سوء استفاده می دهد!؟
شاهرگ های سران قدرت حاکم بر ایران آنگاه قطع می شود که تحریم ها تنها یقه خود و حلقه اطرافیان شان را بگیرد،به عنوان مثال مجتبی خامنه ایی چندین میلیارد یورو در صنعت خودرو سازی آلمان سرمایه گذاری دارد ،چرا اموال فرزند بزرگترین دیکتاتور خاورمیانه را دستور مصادره نمی دهند؟همان دولتمردانی که در آلمان بهتر از مردم ایران می دانستند که هاشمی شاهرودی در بحبوبه انتخابات هشتاد و هشت و بعد آن چه جنایاتی صورت داد و بایست در دادگاه محاکمه می شد اما در کمال بی انصافی هنگامی که چندماه پیش این جلاد رژیم آخوندی برای درمان در مرکز پزشکی هانوفر بستری بود و بسیاری از ایرانیان و تعدادی وکلای حقوق بشر خواستار محاکمه در همان کشور شدند،مقامات آلمانی بی اعتنا به همه هجم فریاد حق طلبی این جنایتکار را با اسکورت پلیس فدرال به ایران برگرداندند!؟
دومین شفاف سازی را به دین شکل بیان می کنیم تا به ماهیت دموکراسی دو پهلوی غربی ها پی ببرید!کشور کانادا سالهاست مکان امنی برای دزدان،اختلاسگران آلوده رژیم شده است که در سایه امنیتی که جاستین تردو ایجاد کرده سرمایه های بی حساب و کتاب مردم ایران را در آنجا به سرمایه گذاری در بخش های متعدد بکار گرفته اند و مردم محروم ایران در فقر و کمبود بسر ببرند!؟
آری این تضاد و برخورد پرتناقض غربی را با شعارهای ترامپ و نوچه هایش بگذارید تا متوجه بشوید این تحریم های یکجانبه فشاری به فرزندان امثال لاریجانی ،نیلوفر ابتکار،نوبخت،حبیب الله بی طرف همان جماعتی که چهل سال پیش از دیوار سفارت بالا رفتند و اکنون در قلب ایالات متحده در بهترین دانشگاهها درس می خوانند و زندگی لاکچری دارند نمی آورد.
ترامپ و هم پیمانان اش بایست در تصمیمات خود یک بازنگری اساسی داشته باشند،در گام نخست اگر میخواهند مردم به گفته ها و تصمیمات شان اعتماد کنند ،تمام فرزندان ،وابستگان رژیم آخوندی ایران را از کشورهای خود اخراج ،تابعیت آنان را لغو و سرمایه های آنان را به نفع مردم ایران مصادره کنند!
این چند گام ساده که برداشته شد و انگل زاده های سران قدرت که به ایران دیپورت شدند،آنگاه گام بعدی را بردارند تا به حساب خودشان با فشار به شریانهای حاکمان ایران ،ایشان را به پرتگاه انحطاط و سقوط رهنمون کنند!؟
اما همانطور که در این چهل سال با زدو بندهای پشت پرده به دوام رژیم کمک نمودند و در مقابل منفعت کشورهای متبوع خود را در نظر گرفتن ،این رویه بازهم ادامه خواهد یافت.
خبرها حکایت از آن دارد که ترامپ و نوچه های غربی اش در نمایش مضحک روی پرده رسانه ها برای عوام فریبی دائم شعار سرنگونی رژیم را سر می دهند،اما در پس پرده و در جلسات فوق محرمانه با سران رژیم ارتباط گرفته و در ملاقات های سری که به میزبانی سلطان نشین عمان میزبان آن است در مقابل دادن امتیاز فروش نفت و مشتغات آن به کشورهایی که باز هم آنها اعلام می کنند سران رژیم هم امتیازات بی شماری به آمریکا و غربی ها برای بقای خود تقدیم ایشان می کنند!؟
هیچ اعتمادی به دموکراسی،حقوق بشر غربی ها و نسخه هایی از این دست که برای مردم کشورهای جهان پیچیده می شوند وجود ندارد.بهترین و امن ترین راه برای نجات ایران عزیز اتحاد و همبستگی خود مردم ایران است و هیچ نسخه شفا بخشی غربی راه چاره نخواهد بود..........

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

حمید جباری

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.