Skip to main content

نژادپرستی ایرانی

نژادپرستی ایرانی
Anonymous

نژادپرستی ایرانی
عربهای عراق به خوزستان حمله کردند. بیشتر رزمنده ها و کشته های جنگ فارسها بودند ( بیشترین شهدا - بیش از نیمی از شهدا - بترتیب از خراسان و تهران و اصفهان) بود
عربهای جنگزده جنوب همه به شهرهای فارسی زبان در اصفهان و مشهد و یزد و تهران و ... مهاجرت کردند هیچکدام را به تبریز و سایر مناطق قومی راه ندادند. پس اگر نژادپرستی هم هست بین قومیتهایی است که سابقه شهرنشینی کمتری دارند و هنوز
گرفار فرهنگ عشیره ای و قبیله ای هستند. شمای عرب آیا رو می بینی به تبریز بروی برای کار. خود شما عربها دختر به غیر عرب می دهید؟
تعداد زیادی مهاجر جنگزده عراقی ( همانها که جوانهای ما را درجنگ کشتند) در دومرحله به ایران فرار کردند و باز هم در شهرهای فارسی زبان اسکان یافتند و اقامت آنها ( و البته مهاجران افغان) در آذربایجان و تمام مناطق قومی ممنوع است.

جمله تبریز شهر بی افغانی و عراقی را بارها از زبان همین پان ترکها شنیده اید حتما.
الان هم که به بهانه های اسلامی بهترین جوانهای ما دارند درعراق و سوریه و برای حمایت از عربها می جنگند. میلیاردها پول این کشور در عراق برای نیروگاه مجانی و آب شرین کن مجانی و ... هزینه میشود ( جالبه در همان عراق الان تعداد زیادی ایرانی بجرم ورود غیر قانونی برای زیارت زندانی هستند!) مهاجران عراقی با دختران ایرانی ازدواج کردند و بسیاری بعد از آرام شدن اوضاع به عراق ( گروهی هم به افغانستان) بازگشتند و زن و بچه را را کردند به امام خدا
حالا شمای عرب از ایرانیها و بیشتر منظورت فارسها ناراحتی و آن پانترکی که شما را نه بعنوان مهاجر خوزستانی و نه عرب عراقی به آذربایجان راه نداد و هزار بار افتخار کرده اند که تبریز شهر بی افغانی و عراقی برای شما اشک تمساح می ریزد و مدافع شما شده است. پس می بینید اقوام ایران همه در موقع کار و مسئولیت مساوی نیستند.
آن ترکی هم که اینجا با چندین اسم حرفهای تکراری می نویسد بداند که نفت خوزستان و جنوب بیش از همه در آذربایجان سرمایه گزاری شده و نفت و گاز جنوب نباشد شما نصفتان در اولین زمستان از سرما می میرید و در صورت استقلال( ای کاش بشود و ازدستتان راحت شویم) وضعی بدتر از اقلیم کردستان عراق خواهید داشت. آذربایجان بجز کشت جو و یونجه استعداد دیگری ندارد. زبانتان هم کپی شده از روی فارسی است.( ترکهای فعلی قبایل ترکمن قزلباش هستند که به خاطر کودتا بر علیه عثمانی به ایران فرار کردند و گرد شاه اسماعیل صفویها را تشکیل دادند بسیار سابقه بدی در کشتار مردم ایران دارند. عربها فعلی نیز اکثرا بهنگام هجوم وهابی های عربستان به عراق به خوزستان آمدند ودر صورت انجام حقوق شهروندی کسی حق توهین به آنها را ندارد آنها هم باید بدانند ما با چندین کشورعربی در بیرون مرزها مشکلاتی داریم و و وقتی می گوییم عربها چنین و چنان شما سریع به خودتان نگیرید.)
حکومت ملی بجای این حکومت ترکی و عربی بر سر کار بیاید در اولین فرصت تمام مهاجران خارجی را باید در آذربیایجان اسکان بدهد تا دهان اینها بسته شود.