Skip to main content

ببینید این عنصر حکومتی چه

ببینید این عنصر حکومتی چه
بهمن موحدی(بامدادان)

ببینید این عنصر حکومتی چه گفته است، این مصطفی تاجزاده می گوید از بازمانگان قربانیانی که عضو مجاهدین خلق نبودند، پوزش می طلبم!!! و یا اینکه مجاهدین وطن فروش بوده اند و رفتاری مثل داعش داشته اند!!!
از این عنصر حکومتی بیش از این انتظاری نیست، مصطفی تاج زاده دروغ می گوید و به هیچ وجه از جان باختن رفقای مارکسیست در تابستان خونین سال 67 متاسف نیست و برای اینکه وجهه ای برای خود درست کند ، به ظاهر از خانواده های بازماندگان عذرخواهی کرده است.
باید به این تاج زاده یاد آوری کرد که اکثریت شهدای دهه 60 ، از برادران و خواهران مجاهد بودند و در وهله دوم رفقای دلاور مارکسیست. باید حقایق تاریخی را گفت، البته تاج زاده به خوبی این مسائل را می داند و هدفش ، لجن پراکنی علیه مجاهدین است.
به مصطفی تاج زاده باید گفت که در طول تاریخ ایران ، هیچ حکومتی به اندازه شما ، به میهن وخلق ایران خیانت نکرده است است

در طول تاریخ ایران، وطن فروش تر از سران ومزدوران رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی ، کسی وجود نداشته است.
آقای تاج زاده ! حکومت مطبوع جنابعالی ، پدرخوانده داعش است . رژیم جمهوری اسلامی، الگوی وحوش داعش است.
رژیم جمهوری اسلامی از زمانی که در ایران قدرت را به دست گرفت شروع به دخالت و فتنه انگیزی در منطقه کرد، آخوندهای حاکم بر ایران با ترویج فرقه گرایی در میان مردمان سنی و شیعه خاورمیانه و همچنین با حمایت از جنایتکاران وابسته به خود مثل نوری المالکی و بشار اسد، زمینه ظهور داعش را فراهم نمودند.
ما نباید به صرف زندان رفتن مصطفی تاج زاده بگوییم که او آزادیخواه است و فریب بخوریم، همانطور که باندهای مافیایی در جهان به جان هم می افتند و رقبای خود را حذف می کنند، در رژیم جمهوری اسلامی نیز اینچنین است و این رژیم بنا بر ماهیت مافیایی خود دست به حذف رقیبان و باندهای درونی خود میزند. امثال تاج زاده وباند به اصطلاح، اصلاح طلبان رژیم فقط و فقط بر سر قدرت و سهم خواهی بیشتر با خامنه ای سرشاخ شدند و به زندان رفتند، این افراد به هیچ وجه به فکر مردم ایران نبوده ونیستند.کسانی که از دستانشان خون می چکد و در جنایات رژیم شریک بوده اند نمی توانند به صرف چهار مقاله نوشتن و مدتی زندان رفتن ، ادعای آزادیخواهی کنند.
این اصلاح طلبان حکومتی ، زمانی که قدرت را بدست داشتند و وقتی که می دیدند آزادیخواهان ایرانی در زندانها شکنجه واعدام می شوند، چه غلطی کردند؟!
اصلاح طلبان حکومتی و امثال مصطفی تاج زاده ها، سوپاپ اطمینان رژیم هستند. اصولا کسانی مثل تاج زاده مخالف تشکیل یک حکومت دمکراتیک در ایران هستند، چون می دانند که در یک سیستم دمکراتیک، اولاً آنها در آینده ایران هیچ قدرتی نخواهند داشت(با پیشینۀ سیاهی که دارند) و همینطور می دانند که اگر نظامی دمکراتیک بر سر کار بیاید، باید در دادگاه پاسخگوی مشارکت در جنایات رژیم باشند.
چرا امثال مصطفی تاج زاده ها و اصلاح طلبان حکومتی ، زمانی که قدرت را در دست داشتند حرف از جنایات و فساد خمینی و خامنه ای و رژیم نمی زدند، آیا آن زمان (با وجود دسترسی به اسناد فساد وجنایات رژیم) نمی دانستند که چه در کشور می گذرد؟!
امثال تاج زاده ها و اصلاح طلبان حکومتی در قدرت و ساختار این رژیم جنایتکار و دزد دست داشته اند و خود نیز جنایتکار و چپاولگرند، کسی مثل تاج زاده لیاقت این را ندارد که در صف مبارزان علیه رژیم جا بگیرد.
مصطفی تاج زاده در جنایات این رژیم سهیم بوده است، و مضحکانه مدعی مبارزه سیاسی شده و ژست اپوزیسیون بودن را می گیرد.
به امید سرنگونی هرچه سریعتر رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی با تمامی باندهای اصولگرا و اصلاح طلب و معتدل اش به دست خلق شریف و قهرمان ایران.