Skip to main content

این مصطفی تاجزاده که یک

این مصطفی تاجزاده که یک
بهمن موحدی(بامدادان)

این مصطفی تاجزاده که یک عنصر حکومتی می باشد بداند که خلق ایران ، جنایات هولناک و غارتگری های گسترده رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی را نه می بخشد ونه فراموش می کند وبه زودی سران وکارگزاران و مزدوران ریز ودرشت رژیم را محاکمه ومجازات خواهند کرد.. این فرد دروغ نیز می گوید، هم میرحسین موسوی و هم علی خامنه ای از کشتارتابستان 67 اطلاع داشتند و حتی در آن کشتار دست داشتند و وقیحانه از آن جنایت هولناک وضدبشری دفاع نیز نمودند.
میرحسین موسوی در گفتگو با تلویزیون اتریش وقیحانه گفت«"اعدام زندانی ها برای جلوگیری از شورش در زندان بود و این زندانیان نقشه هایی برای کشت و کشتار داشتند و ما باید توطئه آنها را در هم می شکستیم... ما در این زمینه ها هیچ گذشتی نداریم"»
خامنه ای جلاد نیز در سخنانی تحت عنوان جلسه پرسش و پاسخ در دانشگاه تهران که از رادیوی رژیم (15 آذر 1367) پخش می شد در پاسخ مکتوب به

دانشجویان از کشتار تابستان 67 بی شرمانه دفاع کرد «"اما اعدامیها ، اعدامهای جمعی در ایران ... رادیو منافق هم همین را می گوید. مگر ما مجازات اعدام را لغو کرده ایم؟ نه ! ما در جمهوری اسلامی مجازات اعدام را داریم برای کسانی که مستحق اعدامند.... این آدمی که توی زندان ، از داخل زندان با حرکات منافقین که حمله مسلحانه کردند به داخل مرزهای جمهوری اسلامی... ارتباط دارد، او را به نظر شما باید برایش نقل ونبات ببرند؟ اگر ارتباطشان با آن دستگاه مشخص شده، باید چه کارش کرد ؟ او محکوم به اعدام است و اعدامش هم می کنیم با این مسئله شوخی که نمی کنیم"»
به امید سرنگونی هرچه سریعتر رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی به دست خلق شریف و قهرمان ایران.