Skip to main content

با تشکر از جناب آقای فرخ

با تشکر از جناب آقای فرخ
بهمن موحدی(بامدادان)

با تشکر از جناب آقای فرخ حیدری گرامی
همانطور که آقای حیدری اشاره کردند ؛ نسل کشی هولناک تابستان 67 از قبل برنامه ریزی شده بود و سران رژیم منتظر فرصتی برای عملی کردن آن بودند و قابل توجۀ بعضی از افراد نا آگاه و یا مغرض که مضحکانه می گویند عملیات فروغ جاویدان مجاهدین ، دلیل اصلی کشتار 67 بود!!!
نگارنده محترم به درستی گفتند که سران رذل و کفتارصفت رژیم جمهوری اسلامی با مفاهیمی همچون رحم و مروت وانسانیت بیگانه هستند. سران و مزدوران رژیم آنقدر جنایت کرده اند که حالا حالاها گروهی مثل داعش به پای آنها نمی رسد. هرچند که داعش فرزند خلف آخوندهای حاکم بر ایران است. جنایات و درنده خویی های رژیم ، مخصوصاً در دهه سیاه 60 هیچ گاه از ذهن ما مردم ایران پاک نمی شود. زمانی را به یاد می آوریم که دژخیمان رژیم با نهایت وحشی گری و قساوت "فاطمه مصباح" سیزده ساله را به جرم هواداری از مجاهدین تیرباران کردند!

(تمام اعضای خانواده مصباح اعدام شدند) دختران وپسران سیزده وچهارده ساله زیادی در سالهای دهه سیاه وخونبار 60 اعدام شدند
که بسیاری از آنها گمنام می باشند. در آن سالها پاسداران طبق فتوای آخوندها ، به دختران مجاهد که محکوم به اعدام شده بودند قبل از اجرای حکم تجاوز می کردند! به این دلیل که آخوندها فتوا داده بودند آنها با این کار روانه جهنم خواهند شد! آخوندها اعتقاد دارند دختری که باکره مانده باشد پس از مرگ روانه بهشت خواهد شد و به این دلیل حکم تجاوز به دختران مجاهد محکوم به مرگ را صادر کردند که آنها روانه جهنم شوند!!!
مخالفت حسینعلی منتظری با اعدام زندانیان سیاسی در تابستان 67 عملی در خور تحسین است؛ اما این سوال پیش می آید که چرا منتظری در قبال کشتار کردستان و کشتارهای هولناک سالهای 1362-1360 که بیش از بیست هزار نفر از مجاهدین و مارکسیستها به شهادت رسیدند، مهر سکوت بر لب زده بود و حتی از آن کشتارها حمایت نیز می نمود؟!