Skip to main content

باز این پرویز سلطنت طلب،

باز این پرویز سلطنت طلب،
بهمن موحدی(بامدادان)

باز این پرویز سلطنت طلب، حرفهای نا مربوط زد! این فرد یک ضدیت عجیب وغریب و یک کینه هیستریک نسبت به جنبش پرافتخار چپ ایران دارد. سلطنت طلبها؛ بدانند که پرونده رژیم سلطنتی خائن پهلوی درجریان انقلاب ضد سلطنتی سال 57 برای همیشه بسته شد و سلطنت طلبها دیگر نمی توانند این جنازه را (رژیم سلطنتی پهلوی) را از گور بیرون بیاورند و حیاتی دوباره به آن ببخشند.
جنبش پرافتخار مارکسیستی ایران به همراه سازمان مجاهدین خلق ایران، از اصلی ترین دشمنان رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی بوده اند و هستند و در این 38 سال ضربات اساسی به این رژیم قرون وسطائی زده اند. طبیعی است که جمهوری اسلامی نیز ساکت نمی نشیند، رژیم در این 38 سال با صرف هزینه های کلان و با استفاده از مزدوران داخلی و خارج نشین خود سعی می کند جنبش چپ ایران را بایکوت و تخریب کند و چپها را در یک بایکوت خبری قرار دهد.

رژیم جمهوری اسلامی با استفاده ازظرفیت و امکانات عظیم تبلیغاتی خود و صرف میلیون ها دلار پول و به کارگیری حربه های شانتاژ و تخریب و ترور شخصیت و پروپا گاندا ، تلاش می کند جنبش مارکسیستی ایران وسازمان مجاهدین خلق ایران را به حاشیه برانند و نسل جوان ایران را از تاریخچه و فعالیتها و نظرات مارکسیستها ومجاهدین، بی اطلاع نگاه دارند.
مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی
....