Skip to main content

منم با بک خرم دین از

منم با بک خرم دین از
Anonymous

منم با بک خرم دین از آذربایجان:جناب مدریت ایران گلوبال هر مز خرفی که نمی شه آورد تو سایت قرار داد ما در ایران آذری داریم و ترکان را رقمی نمی دانیم حالا یک تعداد هو لیگان های فوتبال با داشتن پایین ترن استاتوس در جامعه جمع شدن با هر گلی یا شوتی جو گیر میشن شعار میدن که ملاک نیست. مگر همین هو لیگان ها درانگلیس مگر ملاک قرار میگیرند .بدآ بحال کم سوادان سیاسی که از روی کم دانی که اصلا فکر نمیکنند البته ماموریتشان ایجاب می کند. بابا ترکان همانند عربان مهاجم هستند و وجهه خوبی ندارند عامل اصلی پس رفت ایران وایرانی بوده . خلاصه مطلب وطن فروش در جه یک هستند. مبرهن است بر تمام اقوام که ترک تو ترکستان است و بس عرب هم در عربستان.دم خروس روسها زده بیرون حالا که او ضا ع و احوال منطقه ایجاب می کنه شاید اما حقیقت امر بر همه روشن است.ايجاد «ترکستان»، ترس بلشويکهاي روسيه از بيداري ناسيوناليسم ايراني بود .

22 فروردين 1300 هجري خورشيدي (11 اپريل 1921) و 50 روز پس از كودتاي ژنرال رضاخان پهلوي دولت مسكو با عجله، تمامي نواحي وابسته به امپراتوري روسيه در منطقه «فرارود» ازجمله نواحي تاجيک نشين و پارسي زبان اين منطقه را «تركستان و در افواه، معروف به ترکستان روسيه» اعلام كرد. در دوران حکومت هاي اسلامي دمشق و بغداد، آن منطقه به علاوه افغانستان شمالي و غربي امروز و خراسان ايران کلا «خراسان» خوانده مي شد که شهرهاي مهم آن عبارت بودند از خجند (مسقط الراس قوم آرين = آريايي ها)، سمرقند، بخارا، مرو، بلخ، توس (مشهد)، هرات، خوارزم و نيشابور. [در نيمه قرن بيستم، در آمريکا کتابي تحت عنوان «خراسان» تاليف شده است که جزئيات تاريخ و جغرافياي خراسان بزرگتررا شرح داده است. اين کتاب در دانشگاههايي که «رشته مطالعات خاورميانه» دارند تدريس مي شود.].
روزنامه هاي لندن و پاريس دو روز پس از اقدام مسکو به نامگذاري ترکستان نوشتند كه بيم از بيداري ناسيوناليسم ايراني و تلاش احتمالي دولت تهران براي اعمال نفوذ و تحريك در اين مناطق و جداكردن آنها از امپراتوري بلشويكي تازه تاسيس روسيه سبب شده بود كه حكومت مسكو عجولانه اين تصميم را بگيرد كه در دهه هاي بعد و در چارچوب اتحاد شوروي، اين منطقه با ترسيم خطوط! و بدون توجه به واقعيت هاي تاريخي، به چند جمهوري تقسيم شد. در آن تقسيم بنديهاي بلشويكي، شهرهاي پارسي نشين بخارا و سمرقند به جاي تاجيكستان، به ازبكستان و مرو به تركمنستان داده شدند!. اوايل دهه 1990 هركدام از اين جمهوري ها با همان مرزبندي اعلام استقلال كردند كه از اين زمان در اين منطقه برخي معارضات نژادي و فرهنگي مشاهده شده است و بعضا خونين. حال ترکان مهاجم راه با ز است ما آذریان این اجازه را به شما نمی دهیم ایران را هندوستان کنید و عربان هم سوریه کنند ایران را. با ز هم فرق بنیادی است میان عرب که در حجاز است و منطقه. عربان با پول منطقه راعربی کرده اند و از تکلم مردم منطقه به زبان عربی به اشتباه آنان را عرب می خوانند حال آنکه مصر ی ها قبطی هستند عرب نیست لبنانیها فنیقی هستند وعرب نیستند و سوریه و لیبی وو و. نا گفته نماند که فر ق است میان تازی و عرب عربان در مجاورت با مرزهای ایران بطور مسال قطر ,بحرین و و و کمی متمدن شده اند اما تازی ها هنوز در بدویت خود مانده اند که مشهود است صد البته ترکان هم همین حال و هوا را دارند .
پاینده و جاوید باد ای سر زمین ایران