Skip to main content

آخر این تیتر و عنوان ملت ترک

آخر این تیتر و عنوان ملت ترک
بهمن موحدی(بامدادان)

آخر این تیتر و عنوان ملت ترک در ایران ، در مقاله بالا یعنی چه؟! چه چیزی را می خواهید ثابت کنید؟
ایران کشوری کثیرالملله نیست و یک کشور یک ملتی می باشد؛ ما مسئله ای به نام مسئله آذری ، عرب ، بلوچ و... نداریم. ما مسئله کرد داریم که بعد از سرنگونی آخوندها ، با اعطای حق خودمختاری به کردها این مسئله را نیز حل خواهیم کرد.
تجربه خونین یوگسلاوی و افغانستان و عراق در برابر ماست. هرگونه تلاشی برای تجزیه طلبی و شکاف قومی، طرحی ضدانسانی است و باعث وسیعترین پاکسازی های خونین قومی و جنگهای داخلی می شود. ضروری است بعد از سرنگونی آخوندها ی ضد بشر و ضد ایرانی، برای حفاظت از میهن وخلق ایران ، باید به شدت با اخلالگران پانترک تجزیه طلب (موسوم به حرکت ملی آذربایجان جنوبی) و پان عربهای تجزیه طلب خوزستان برخورد کرد و آنها را تادیب کرد و سرجای خود نشاند.

اپوزیسیون ومبارزین راستین ایران ، باید بدون توجه به تبلیغات و سخنان شوم و تفرقه انگیز و چندش آور تجزیه طلبان پانترک و پان عرب، با آخوندهای ضد بشر و ضد ایرانی حاکم بر میهن مبارزه کنند و برای برابری کامل و بی قید وشرط کلیۀ ساکنین ایران در کلیه حقوق و وظایف قانونی ، اعم از فردی ، مدنی ، سیاسی ، اجتماعی و رفاهی با آخوندها بجنگند.
بعد از سرنگونی آخوندها ، برابری تمامی شهروندان مستقل از قومیت و نژاد و جنسیت ، باید یک اصل پایه ای در جامعه ایران شود و کلیۀ ساکنان کشور افراد آزاد ،متساوی الحقوق و برابر جامعه باشند و هیچ نوع تبعیضی چه مثبت و چه منفی در قبال مردم با قومیتها و نژادهای مختلف روا داشته نشود و همچنین حق تحصیل به زبان مادری در کنار زبان ملی و رسمی ایران (زبان فارسی) و چاپ کتاب به زبان مادری نیز منطقی و قابل قبول است و محقق خواهد شد.
مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی
نابود باد تفکرات پان ترکیستی و پان عربیستی